- 2355 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİYOLOJİK SAVAŞ
Her anlamında biyolojik savaş; Genleri oynanmış hayvan ve insanların başka ülkelere salınmasından sonra ortaya çıkar.
Bir örneğiyle söyleyelim:Bence Türkiye biyolojik savaşta.Kene,1metre uçup et koparan örümcek, kuş gribi salgını gibi şeylerin normal olmadığı düşüncesine vardım.
Düşünsenize;bir kene hayvanların üzerinde yapışık olarak zaten eskiden de görünürdü. Ama şimdi ne oldu da bu hayvan öldürücü oldu? Niye bu olay 1960-1970-1980 gibi tarihlerde görülmemiş(!)?.. Garip bir olaya benziyor aslında. Ama bu bir gerçek. Bazı ülkelerde örneğin; Amerika’da bazı hayvanların genleri ile oynanıp bizim ülkemize salıveriliyor. Biz niye sessiz kalalım ki? Konuşmak bizim hakkımız burada. Ama niye susuyoruz? Benim büyüklerim yukarıda gösterdiğim tarihlerde kene ile oynuyormuş. Onlara niye hiçbir şey olmadı?
Biz biyolojik savaştayız. Anlaşılmayacak bir şey değil. Mantıklı düşününce her şey çözülüyor.
YORUMLAR
Kandırılması en zor olan çağdır çocukluk çağı . Ama insanlar yaşları ilerledikçe egemen düşüncelerin topluma verdiği yola uymak zorunda hissederler . Çok az insan bu denli bir duyarlılığı devam ettirebilir. İki nokta arasındaki en kısa yol doğru dur . sakın sapma . AYRICA MEDENİ CESARETİN İÇİNDE KUTLARIM SENİ .