Allah’a Dua Etmek - Cennet”
Allah’a Dua Etmek - Cennet”
Hans Von ayberk
Allah’ın en çok sevdiği şey "kapısının" çalınmasıdır. O da dua ile olur.
Allah salt namaz kılıp (Ekıymetüssalat) ardından kapı çalmayanı (salat) kibirli sayıyor. Bu çok önemli bir sırdır. Lütfen aklınızda tutunuz. “Ekıymetüssalat”, Allah’a borcumuzdur. Borç ödüyoruz.
Ama kapı çalmak (dua etmek, önce hakkeden müminlere, anne-babaya ve son olarak da kendine) dua etmek...
İşte bu Allah’ın çok sevdiği bir şey. YALNIZ’ın kapısını çalıyorsunuz.
Onun kapısının hemen eşiğindeki en mukarrebun kimse ise İBRAHİM atamızdır. Ondan sonra alttaki Cennet’te Resulullah efendimizin Makamını çalıyorsunuz=Makamı Mahmud. Yani ettiğimiz her dua bu iki uçtan geçiyor. Müslümansanız, sadece SELAM’da kalıyorsunuz ve Cennet’i hak ediyorsunuz.
Ama iki kez iman eden ve iki kez SELAM SELAM diyenlerdenseniz Cennet üstü Cennet ile ödülleniyorsunuz.( Taklidi imandan tahkiki imana geçmek gerekiyor.)
Ne cehennem ne cennet ne Naim (Sabık un) BİRBİRİNE asla ve zerrece benzemezler. Üçü ap-ayrı üç SINIF’tır. Cennet’teki en yüksek makam Mahmud’dur. Yani Cehennem’deki zebani, Cennet’teki Huri ve Naim’deki Huri birbirine HİÇ BENZEMEZ.
Resulullah’ın varacağı Cennet şöyle bildirilmiştir:
"Sidretül münteha varılacak olan Cennet buradadır" ayet böyle...
İyi de üstünde SABIKUN-Mukarrebun denen yaklaştırılmış ve ikram edilmişlerin bir ÜST-Cenneti var... Oraya İbrahim başta "pek az kişi" gidecek... Ayetler böyle... Ben kafamdan uydurmadım elbette. Ayetleri okusaydılar, Resulullah efendimi ben kadar çok severlerdi. Çünkü benim Kur’an’ımı O mübarek efendim getirdi. Onun ümmeti oldum.
Allah ve melekleri resullerine NİÇİN DUA ediyorlar sanıyorsunuz? Hiç düşündünüz mü?
Resulullah efendimizin TERFİSİ için dua ediyoruz biz.
Biliyoruz ki "Umulur" deniyor... Dua kapıları HEP AÇIK olduğundan, Resulullah’ın Makamı Mahmud’unun İbrahim-İdris katına çıkmasını candan istiyorum.
*************************
elcevap....
Bize göre:
( Bu tefi işi dünyada iken tamamlanmıştır.Bütün mümin ve müslimlerin duaları ile istenen;Esasen gece yalnız kendisine mahsus olmak üzere kıldığı namaz vakitlerinin Makamı Mahmut zühre saatine denk gelmek üzere,cebrail tarafından uyandırılması için yapılan bir dua idi..
Daha da önemlisi, kıyamete kadar gelecek hz.Muhammet varislerine bir işaretti.
Siz işlerinizi makm-ı Mahmut <zührede> işleyiniz.O makam daimi sırat-ı müstakimde olmak için en uygun zaman dilimidir,uyarısıdır..
Yoksa Hz İbrahim’in hanif dinini kemale ulaştırıp,’Dininizi tamamladım’ sırrına ulaştıran habibinin makamı elbette en üst (hamd)makamdır.
Dost mu / sevgili mi daha yakındır..düşünmek gerekir.
Peygamberlerin hangisinin daha üstün olduğunu tartışmamız yasaklanmıştır.Kur’an-ı Kerim her konuda (gören gözlere) apaçıktır.)
YORUMLAR
ŞÜPHESİZ EN BÜYÜK PEYGAMBER BİZİM PEYGAMBERİMİZ MUHAMMET MUSTAFA (S.A.V) DİR. VE O ALLAHIN SEVGİLİSİDİR, HABİBİDİR.
BU KONUDA AKSİNİ İDDİA EDEN DE OLSA OLSA HANİF'TİR, HANİFLİK LEGAL BİR DİN VE DE MEZHEP DEĞİLDİR. HANİFLİK PEYGAMBERİMİZİN GELDİĞİ ANDAN İTİBAREN BİTMİŞTİR...
GEÇMİŞLER OLSUN..
YİNE BİR HANS WON AİBERG REKLAMI
BU ADAMIN REKLAMINI YAPMAK İÇİN İSLAMI KULLANMANIZI TASVİP ETMİYORUM
EĞER İSLAMİYETİ ANLATACAKSANZI LÜTFEN KUR'AN VE HADİS-İ ŞERİFLERİMİZİ REFERANS GÖSTERİNİZ.
ÇÜNKÜ SİZİN BANA BU KONU İÇİN REFERANS GÖSTERDİĞİNİZ
Hans Von ayberk DENEN BU ZEVAT HAKKINDA ÇOK İLGİNÇ BİLGİLER BULDUM.
KİMİ YERDE PEYGAMBERİMİZDEN DAHA ÜSTÜN ZİKREDİLMİŞ KİMİ YERDE İSE MEHDİ OLARAK BAHSEDİLMİŞ KİMİ YERDE İSE DECCAL OLDUĞU VURGULANMIŞTIR.
SİZ İSE RESMEN İNANCIMIZI KÖTÜYE KULLANIYORSUNUZ. VE ŞİMDİYE KADARKİ BEN GİBİ KİMSE BUNUN FARKINDA DAHİ DEĞİL...
sEVGİLİ OKURLARIMIZ, İBLİS TE HZ. ADEMİ ALLAHIN ADINA YEMİN EDEREK KANDIRMIŞTIR.
DİKKATİNİZE...