- 1432 Okunma
- 9 Yorum
- 2 Beğeni
INNA ^3^3
sen ne zaman uyandın nemrut’un piçi
ne zaman sik kafalı dedi sana tanrılar
tanrılar sik kafalı mıydı ki sana sik dediler kendini
insan kendini de sikebilirdi sik kafalı olmuşken
bir rüzgar çıkardı sana doğru
bunda ne var
sik kafalılar kendilerini sik olarak gördüklerinden
yağmur da kafalarına sik gibi yağabilirdi
bunda alınacak ne vardı ki tanrılar da birbirlerini sikip durdular da
sen bir bok öğrenemedin ey nemrut’un sik kafalısı
dönüp bir kadına baktın sap gibi
oysa kadın da seni nemrut’un sikişkenleri gibi sik beyinli görüyordu
beyni ile siki yer değiştirmiş nemrut’un piçi
sen ne zaman uyandın da havladın hav hav hav
YORUMLAR
lacivertiğnedenlik
https://www.youtube.com/watch?v=J4YPMiFaPWo
ne gazete okurum ne de haberleri seyrederim...çünkü yandaş ve tek taraflı havuz medyasından ibaret hepsi..bi ara türk kanalları vardı hãlã var gerçi de seyretmiyorum arada bir yemek programları dikkatimi çekiyor bir de film kanalı var o kadar...şu gelin kaynana safsatalarını hele es geçiyorum hayatımda kendini bu kadar gülünç düşüren, kaprisli ve kibirli insanları bir arada görmedim...bir de gelin evi mi var ne? o ne saçmalıktır ya! hani kanal değiştirirken denk geliyorum bazen gerçekten ne kadar çok gereksiz saçma sapan programlar varmış...
neyse ben tahmin etmiştim zaten senin kafanın niye bozuk olduğunu:)
ama bu sik kafalılar gitgide çoğalıyor farkında mısın?
soruya bak tabi ki farkındasın da...yani insan düşündükçe gerçekten çok sinir bozucu...
sevgiler aysu'm...
lacivertiğnedenlik
ben medetsiz kalırken neler olmuş
abovvv
hatta yazdığımın bir yerini hâlâ anlamazken :))
meleksukan
Hayata yepyeni bir pencereden bakan bir vatandaşa( ya da vatandaşlara ) çok fena geçirmişsin.
Hayata yepyeni bir pencereden bakmak derken
de yanlış anlaşılmasın: http://www.edebiyatdefteri.com/siir/1012435/hayata-yepyeni-bir-pencereden-bakmak.html
Bazı kelimelerin böyle aleni bir şekilde kullanılması hakkında düşüncelerimi bilirsiniz. O bakımdan bu yazı ile ilgili bir eleştiride de bulunmayacağım. Yalnız şu kadarını belirteyim ki bazı yaratıklar çok daha fazlasını hakkediyorlar.
Bu arada ne yalan söyleyeyim sitemizin '' sik '' kelimesini sansürlemeyip de '' *ok '' kelimesini ''*ok'' olarak yazma konusundaki hassasiyeti karşısında gözlerim yaşardı. Ama gülmekten tabii ki. ( Bak burada da sansürledi )))))))))
Selam ve sevgiler.
sami biberoğulları tarafından 5/1/2018 12:04:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları tarafından 5/1/2018 12:05:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
lacivertiğnedenlik
lacivertiğnedenlik
sami biberoğulları
Bais-i şekva bize hüzn-i umumidir kemal
Kendi derdi gönlümün billah gelmez yâdına..
Yok, sen öyle demiyorsun ben öyle anlıyorum verdiğin cevaptan.
lacivertiğnedenlik
olricx
olricx
bilerek yaptım:)) cevap düzenleme olsaydı iyiydi.
lacivertiğnedenlik
olricx
lacivertiğnedenlik
olricx
olricx
lacivertiğnedenlik
Bir sivrisinek girmiş o kafanın içine.... Nemrut'un uluyan bir köpeği iken aslanlar kafasına vuruyormuş. O aslanlı yoldan yürürken o sik kafalılar izliyordu onları diğer tiranlar... Hepsi ama hepsi kana susamış *ok kafalılar..
Bir tanrı değil bir tarih yatıyor arslanların koynunda ve siz zalim Nemrutun zalim piçleri kendi beyninizi birer sivri sinek gibi becereceksiniz.
Tüm pipiden beyinli pedofilik sapıklar; uluyun! Ulusun karnı kaç domatesle doyar?
Sevgilerimle