- 1763 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
BU BİR ŞİİR DEĞİL!..
Bir gün batımı daha sarıp sarmalamakta bizleri biliyorum…Kimimizin yüreğinde hüzün, kimimizin yüreğinde kaldıysa eğer sevgi kırıntıları, döke döke gidiyoruz gidilmesi gereken yere doğru ama düşe ama kalka…
Gitmeler olmasa diyor yüreğimiz bazen…Hani ayrılıklar yaşanmasa…Yanımızdayken uzaklarda olmasa…Geldim dese, sarılsa doyasıya…Bırakıp çıkarları bir kenara insan olduğunu hatırlasa yüreklerimiz…Ben olmayı bıraksak sen olmayı bıraksak biz olsak…
Sitemler olmasa mesela…Yürek dağlayan…Hele birde hak edilmeyen sitemler…Can yakan canımızı acıtan sitemler….
Neyin var dediğimizde iyi değilim diyebilme cesaretini gösterebilse dilimiz…Yürek ayrı gönül ayrı olmasa…İkisi de aynı çarpsa….
Ertelemesek zamanı bir sonraki güne…Hemen hemencecik yakalasak umudun saçlarından dolasak yüreğimizle…Tutsak ve bırakmasak…
Görmediğimiz birini ziyarete gitsek…hal hatır sorsak, sarılsak, kucaklacak…Ayıp mı olur, günah mı ? Hayır diyorsanız peki bu ertelemeler neden? Kim garanti verebilir ki gözlerimizin kapanıpta bir daha açalacağını…Bir yüce Rabbim değil mi? O halde çıkalım umutsuzluk denizinden…Sevgiyi ekelim ekebildiğimiz kadar yere…Ama hak edene verelim…Çünkü öyle çar çul edilmesi hoş değildir sevginin…
Parka gitmeyi düşünüpte ertelemeyelim…Gidelim…Kuşlara yem verelim…Kanat çırpışlarını izleyelim hayata dair bir kelebeğin bir günlük hayatı gibi…Sonra denize bakalım…İçimize ve inadına çekelim iyilikleri sevgileri…Yarına dair umutlarınız fırından yeni çıkmış mis gibi kokan ekmekler gibi olsun…Daima sıcak ve daima biz gibi…
Sahip çıkalım sevdiklerimize
Sahip çıkalım Sevdalarımıza
Yüzünüzden tebessüm, bedeninizden sağlık ve yüreğinizden sevgi eksilmesin…Rabbim hastalara şifa, dertlilere deva ve borçlulara eda etmeyi nasip etsin...
Haydi ne duruyorsunuz…Arayın hiç aramadığınız bir dostunuzu…Biliyorum sizi bekleyen biri mutlaka var…Ne duruyorsunuz sarılın en yakınızdakine, hemde sımsıkı…Şöyle içten şöyle candan….Yapıyorsunuz değil mi?
Sevgi ve saygılarımla
Her zaman ve daima
Ali ALTINLI - 14/10/2008
Saat: 19:15
YORUMLAR
Gözümuz yollarda bekliyoruz umarım katarakt olmadan gelir...Saygilarimla