- 385 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BOZGEYİKLER CEDDİNİ UNUTMADI
BOZGEYİKLER CEDDİNİ UNUTMADI
Ahmet AYAZ
Gaziantep Ekspres Gazetesi 17 Nisan 2018
………………………………………………….
Bozgeyikler ceddini unutmadı. Orhan Bozgeyik, Mustafa Bozgeyik, Av. Hacı Mehmet Bozgeyik, Hayri Bozgeyik, Karaca Bozgeyik, Zinnur Bozgeyik ve Nurhan Bozgeyik’ten, oluşan, “ Bozgeyikler Tertip Heyeti” Oğuzeli’nin Devehüyük Köyünde 15 Nisan 2018 tarihinde , “Zeynel Abidin Hazretlerinin Torunu Ve Hacı Bektaş Veli’nin mümtaz talebesi olan ecdatları “Seyyid Yusuf Nurâni Bozgeyikli”yi anma töreni düzenlediler.
Program İstiklal Marşı okunarak başladı. Daha Sonra Mehmet Bilir Hocamız Kur’anı kerim Okudu. Bozgeyikli Seyyid Yusuf Nurani’nin Sancağı ile gelen Suriye Türkmenlerini karşıladıktan sonra, Büyükşehir Belediye Başkanımız ve eski bakan Fatma Şahin, Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Oğuzeli Belediye Başkanı Mehmet Sait Kılıç, PTT Genel Müdürü Kenan Bozgeyik, Eski Mebus ve Şehitkamil Eski Belediye Başkanı Mehmet Bozgeyik selamlama konuşması yaptıktan sonra, Tarihçi-Yazar Burhan Bozgeyik, Bozgeyikli Seyyid Yusuf Nurani hakkında bir sunum yaptı.
Daha sonra Yesari Horozoğlu ekibi tasavvuf müziği sundu. Eğitimci-İdareci Raif Bozgeyik Hocamızın dua toplamasından sonra, Bozgeyik aileleri ve Belediyelerimizin katkıları ile düzenlenen muhteşem ve, çok görkemli bir etkinlik sona erdi. Ben burada, çok büyük bir, Türk İslam topluluğunun bir araya gelmelerine vesile olan Bozgeyik ailelerini canı gönülden kutluyorum. Bu güne kadar, yaptıkları ve yapacakları, hayır işlerin de, devamını diliyorum.
Saygıdeğer okurlarım. Beni unutmayın, bir başka sohbet yazımda, sizler ile yeniden buluşalım. En güzel ve mutluluk dolu günler , hep ve hepimizin olsun. Hoşça ve dostça kalınız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.