- 1297 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOK İBRETLİK 2002 YILINDAKİ BİR HAC HATIRAM
Âcizâne bendeniz, gençlerimize, Hacı ve Umreci kardeşlerimize ibret olması için 2002 yılında Hac da şahit olduğum ibretli bir durumu da anlatmak istiyorum. Kâbede, Tavafın Ecri, sevabı hesaba gelmeyecek kadar çoktur müjdesi aklımda tavaflarımı büyük bir dikkat ve teslimiyetle yapmaya devam ediyordum. Beni bin bir zahmetlerle okutan rahmetli babamın günahlarının affı için tavaf yaptım.Çok yorgun ve aç da olsam 98 de rahmetlik olan annem içinde tavaf yapacağım, günahlarının affı için Allah a yalvaracağım dedim. Biraz dinlendikten ve zemzemden kana kana içtikten sonra besmele,dualar ve tekbirlerle annemin günahlarının affı için tavaf yaptım. Sıkıntısı varsa giderilmesi ve günahlarının bağışlanması için Allahü Tealaya yalvardım, yakardım...
Gecenin hayli ilerlemiş bir saatinde yorgun argın kaldığımız otele geldim. Kafile başkanı olduğum için arkadaşlarla durum değerlendirmesi yaptık ve yattğımda rahmetlik annemi rüyamda gördüm. Büyük yokluklar ve zahmetler içerisinde bana bakıp büyüttüğü ve okuttuğu eve gelmiştim kapıyı vurunca rahmetlik annem – yavrum sen mi geldin ne iyi ettin hoş geldin diye boynuma atıldı,ve – yavrum eğer sen gelmeseydin ne yiyeceğimiz bir şey kalmıştı ne paramız ne de başka hiçbir şeyimiz kalmamıştı iyi ki geldin yavrum,iyi ki geldin evladım, deyince – anneciğim sen hiç üzülme,hiç merak etme ben hemen şimdi bakkala giderim ne istiyorsan istediklerinin hepsini alırım,yeter ki sen iyi ol. Anneciğim istediğin kadarda para da bırakırım Anneciğiiim, Anneciğiiim, Anneciğiiim derken din görevlisi kardeşimiz beni uyandırdı,– hocam durmadan Anneciğim,Anneciğim, Anneciğiiim dedin durdun. – hayırdır inşallah diyerek…
Ben âcizâne bu rüyamdan,- işte ey kulum, sen tavafta annenin babanın günahlarının affedilip huzur ve saadete kavuşmaları için bana yalvardın, yakardın. Bende senin bu duânı yalvarış ve yakarışlarını kabul ettim. Onları huzur,saadet ve kurtuluşa erdirdim, şeklinde yorumlamış, gördüğüm bu rüyadan böyle güzel bir mesaj çıkarmış,Yüce Allahıma milyarlarca defa şükretmiştim….selamlarımla,Dualarımla.
ABDULKERİM KAYA.EMEKLİ VAİZ.10.04.2018.ANKARA
YORUMLAR
okudum. aklımda kalan tek şey kafile başkanı olmanız.
emirhan.efe1985 tarafından 4/10/2018 9:05:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
ABDULKERİM KAYA
Mevlam anne ve babasının dualarını alan evlatlardan eylesin bizleri. Çok duygulandım hocam. Saygılar selamlar hocam..
ABDULKERİM KAYA
ABDULKERİM KAYA
Mekanları cennet olsun.
Tüylerim diken diken oldu. Allah razı olsun.
Selamlar hürmetler Hocam.
Saygımla..
ABDULKERİM KAYA
Güzel bir anıydı.Kul ihlaslı olsun yeter ki rüyada da gerçekte de cevaplar gelir inanıyorum.Kaleminize sağlık ,mekanları cennet olsun.Saygımla
ABDULKERİM KAYA
ABDULKERİM KAYA
Nur içinde yatsınlar..
hayırlı evlat olmanın feyzini alan kullara ne mutlu.
Yaşanmış gerçek bir anı okudum sayenizde.
saygılar Hocam.