- 502 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Selamlar dostummm........
FETHULLAH GÜLEN / Artık ABD VATANDAŞI....Hayrını görün
Hiç şaşırmadım/şok olmadım beklenen bir son...Fethullah artık ABD vatandaşı..aman allahım hala bu milleti kendine inandırmayı başarabiliyor ve C.Başkanımızı da ayağına kadar getirtebiliyorsa PESSSSS....
ABD’de Pennsylvania Doğu Bölgesi Federal Mahkemesi’nde Göçmenlik Dairesi USCIS’in 'Yeşil Kart' başvurusu aleyhinde aldığı kararı bozduran Fethullah Gülen’in başvurusu onaylandı.
Yeşil Kart başvurusunun kabul edilmesiyle Gülen’in ABD vatandaşı olması yönündeki en önemli engel de ortadan kalkmışoldu.
- Başvuru dilekçesinin (I-140) , ABD Göçmenlik ve Vatandaşlık Dairesi USCIS tarafından kabul edilmesini sağlayan Gülen, şimdi de dilekçesinin onaylanması ile ABD vatandaşılığı yolundaki en önemli engeli aştı. Yeşil Kart başvurusunun kabul edilmesinde Gülen’in, aralarında emekli CIA direktörlerinin de bulunduğu 26 önemli isimden aldığı referans mektupları önemli rol oynadı.
-Gülen için CIA'dan referans mektupları...eyvallah
- Yeşil Kart' alması sonrasında, artık rahatlıkla ABD dışına çıkabilecek, Türkiye’ye ya da başka bir ülkeye seyahat edip tekrar ABD’ye dönüş yapabilecek. Gülen’in ABD dışındaki seyahatleri için Türk pasaportunu da taşıması gerekiyor.Mahkeme, Gülen’in Amerikalı avukatı Ronald Klasko’nun başvurusuyla, dava boyunca harcanan adli giderler ve masrafların toplamı olan 100 bin 619 doların Gülen’e geri ödenmesine de karar verdi.
-İyi para / yerinde olsam Meehmetcik vakfına gönderirim...
-Yok ya...bende ne saf/aptalım adam ABD vatandaşı binlerce şehit verdik bir kere olsun başsağlığı bile dilemedi...umurundamı Mehmetler....
- Gülen’in Yeşil Kart başvurusu yaptıktan sonra Göçmenlik Bürosu ajanları tarafından video kamera önünde 2 ayrı tercümanın katılımı ile yemin ettirilerek sorgulandığı ve bu sorgulamanın detaylarının rapor edildiği iç yazışmalar da ilgili dava dosyaları arasından çıktı.
-Fethullahçılara müjde...hocanız artık ABD vatandaşı / ne büyük mücadeleler yaptı bu uğurda....
-ABD hastalığımızın en bellirgin kanıtı / eyvallah...
Ben kesinlikle şu ana kadar hiçbir tarikata yada başka bir derkaha katılmış değilim. Şunu açıkca söylüyeyim. Gülen hoca çeşitli oyunlarla yıpratılmakta olduğunu görmüyecek kadar kör değiliz herhalde. Yabılan suçlamaların ne bir tutarlılığı nede dayandığı bir kanıtı var. Tamamen çamuru at izi kalsın politikası. Başkalarını dolmuşuna gelipte yorum yabanlara sadece acıyorum. Gelelim televizyon olayına, ben çok iyi televizyon izleyicisi değilim. Haberleride trt den takip etmeye çalışıyorum eyer kacırırsam stv ten takip etmeye çalışıyorum. Birazda mecburen.Diğer haber bültenlerinde hatta ana haber bültenlerinde bile magazin haberleri veriliyor. En ucuz haberler röportajlarla süsleniyor. Laf olsun torba dolsun işte. Amaçları haber vermek değil zaten hangi haber reytink yapar onların peşinde En büyük kabahat medya patronlarında ya neyse .Hiç kimse kusura bakmasın ben gördüğümü söylüyorum. Ve özellikle yalan haber veren kanalların en şiddetli şekilde de cezalandırılmasını istiyorum. Yüreğine sağlık kardeş önemli bir mevzuyu dile getirmişsin. Sağlıcakla kal.
yorumcu tarafından 10/14/2008 11:12:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
SEVGİLİ KARDEŞİM KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK. HERŞEY SEVMEKLE BAŞLAR SEVMEK İÇİNDE TANIMAK GERCEKTEN BİLMEK ANLAMAK GEREKİR. TANIMAK GÜLEN DÜŞMANLARININ KASITLI SÖYLEDİKLERİNDEN YAZDIKLARINDAN DEĞİLDE GERCEK KAYNAĞINDAN OLMALI BU İNSAN NE DİYOR NELER ANLATIYOR NELER YAPIYOR ARAŞTIRMADAN BİLMEDEN ONU TANIMAYA BİLE TENEZZUL ETMEDEN TÜRKİYENİN GELİŞMESİNİ İSTEMEYEN BİR TAKIM KARANLIK GÜÇLERE HİZMET EDEN KİŞİLERDEN ETKİLENEREK OLMAMALI. İNSAN BİLMEDİĞİ YA DA YANLIŞ ÖĞRETİLDİĞİ ŞEYDEN KORKABİLİR Kİ ŞİMDİYE KADAR HAKLARINDA EN UFAK BİR YANLIŞ BULUNMUŞ DEĞİLDİR...