- 464 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
(HİÇ)
Sanki aşıkmışım gibi
Aşk şarkıları dinleyip uzaklara dalıyorum
Hep onu düşünüyorum
Pamuk ellerini tutuyorum
İpek saçlarını okşuyorum
Ama bir tek suretini göremiyorum
Sahillerden her gün ona açılıyorum
Her gece rüyama onu çağrıyorum
O pamuk ellerini tutsam da
Bir türlü o güzelim suretini göremiyorum
Sanki yanımdaymış gibi
Sabahlara kadar onunla eğleniyorum
Sanki başka bir asırda kalmış gibi
Ona özlem duyuyorum
Ve o surete HİÇ ulaşamayacakmış gibi
Her gece ona ağlıyorum.
Merhaba güzel insanlar.Ne kadar soğuk ve ürkütücü bir kelime (hiç) kelimesi öyle değil mi hele bir de aşk kelimesi gibi sıcak ve mutluluk veren güzel bir kelimenin başına konulmuş olması , insanın beyninde tarifi imkansız çelişkiler kumpanyası kuruyor , bir de seni alıp en ön sıraya oturtuyor.
En ön sıradan bu çelişkiyi izlerken hayatımdaki bu hiç kelimesinin yerini sorguluyorum: Hiç arkadaşlık , dostluk olmadı mı diye soruyorum ? en güzeli en temizi oldu . Hiç acı olmadı mı diye soruyorum ? en acısı en kırılganı oldu. Hiç mutluluk olmadı mı peki ? bir bebeğin gülümseme anı kadar kısa , bir kelebeğin ömrü kadar zamansız ve bir o kadar da anlamız oldu. Ya aşk , aşk diyorum bu soğuk kelimenin yanına koyabiliyormuyum , ikisini yan yana getirebiliyormuyum işte tam burda çelişiyorum.Hayatımda ki çoğu olgunun yanına yakıştıramadığım bu kelimenin aşkın yanında da olmamasını sağlamak istiyorum. Ama bu olduğunun dışına çıkan dünya , ben ve bizim ortamızda aşk bu nasıl olacak bilemiyorum .
Evet ! olduğunun dışına çıkan dünya diyorum , dünyamız bu değil diyorum . Peki bu dünya kendiliğindenmi çıktı rayından hayır tabiki biz insanlar sebeb olduk . Bizler değiştirdik bu dünyayı . Herkes biliyordu bu dünyanın kurallarını . Herkes biliyordu yalan söylemenin yanlış olduğunu , dedikodudunun kötü olduğunu , hak yemenin yanlış , adaletsizliğin dünyaya ve insanlığa hakaret olduğunu. Biliyorlardı bu kuralları , aşkın da ne kadar zor ve fedakarlık istediğini biliyorlardı ama olmadı , olmadı ve dünya bu hali aldı . Ben ise o kuralları olan , aşkın zor olduğu ve fedakarlık istediği dünya da yaşıyorum. Yeri geliyor bu rayından çıkmış dünya da garip bir insan oluyorum , onların farklı olması gerekirken birden ben farklı bir insan olup çıkıveriyorum. Ben mükemmel bir insan olmaya değil olması gereken dünyanın sıradan bir insanı olmaya çalışıyorum. Hiç kelimesinin hiç bir zaman aşk kelimesinin yanına yaklaşmadığı , kuralları olan , fedakarlık isteyen olması gerektiği gibi bir dünya istiyorum ya siz …..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.