- 1647 Okunma
- 10 Yorum
- 3 Beğeni
Inna~
Masaya oturdum
Bir sigara
Bir daha
Böyle olmamalıydı dedim
Nasıl olmalı
Küskün bir çiçek boynunu bükmüş
Eve gitmek istiyor.
Masa bana
Ben çiçeğe
Çiçek pencereye bakıp durdu
Saatler geçti
Masa çiçeğe
Çiçek bana
Ben masa örtüsünde işlenmiş figüre
Figür kendisini boyamış kadını bekleyip durdu
Masadan kalktım
Çiçek pencereden uçtu
Ben uçtum
Adam uçtu ( adam var mıydı masada unuttum)
Kadın uçtu
Figür soldu
Sadece tablodaki kuş uçmadı
Bağırdı. Bağırdı
Ben nereliyim
Siz nerelisiniz
Bu kadın ne yazıyor
Çiçek neden uçtu
Ben neden uçamadım
Siz niye baktınız
YORUMLAR
çiçek uçtu. rüzgarın onu götürdüğü yere kondu. pencereye hapsolmuş kadın elbise beğenemiyordu. ufak bir delikten içeri sızdı. kendini yatağa yüz üstü uzatmış, üzgün bembeyaz bir kumaşa bıraktı. artık doğum gerçekleşebilirdi. çiçek renk renk, yüzlerce doğurdu. kumaş kendini dikti, dokudu, görkemli bir elbise oldu. görünce kadının yüzü güldü. elbisenin koluna girdi, manken edasıyla sokağa çıktı.
yolun iki kıyısına dizilmiş saksıların alkışları arasında yürüdüler. yolun diğer ucundakilere doğru. iki kadın ve bir adam ellerinde dev bir figür tutuyorlardı. yüzler gülüyordu.
o sırada tabloda bir kuş çırpınıyordu. onu kızdıran neydi? bilinmiyordu. çok kızgındı. çırpındı. çırpındı. kurtuldu. hızla ilerledi. ve kadına çarptı. elbisenin kumaşı yok oldu. çiçekler korkudan kendilerini bina duvarlarına hapsettiler. kadın tuz buz oldu. küçücük parçacıkları olayın şokundaki saksılara düştü.
bir bulutun yaramazlık yapan çocuğunu dövmesi hemen ardından gerçekleşti. çocuk ağladı, ağladı. göz yaşları saksılara düştü. saksılar renk renk çiçek elbiseli kadın açtı. kadın büyüdü. büyüdü. büyüdü...