- 978 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Hangi Renk
Yaşamın hangi rengi bizim rengimiz? Bu soruya her birey için cevap zamanı gelmiş olmalı. Kısa olan hayat çizgisinde geriye kalacak olan sadece seçtiğimiz renk olacaktır. Hepimizde şirinlerdeki karakterlerden bir parça varken baskın olan yanımızı keşfetmemek bir üşengeçlik sorunudur.
Şair ve yazarlar dönemin acımasız sisteminde “Aferin” kelimesi için ne kadar karalama yapabilir. Hakikatlerin anında hayal kılıfına girdiği bu devirde “Aferin” mantığının ikaz edilmeksizin atılması ve ardı arkası bitmeyen bir kelime savaşı başlamalıdır. Rengimizin seçimi işte burada önem taşımaktadır.
Renginiz kıskançlık mı? Derhal hayattaki güzellikleri kıskanıp onları önümüze serin.
Renginiz cesaret mi? Korkunun titrettiği hakikatleri cesurca sunun.
Renginiz cimrilik mi? Kötülüklere karşı kullanın bu renginizi.
Renginiz karamsarlık mı? Hayatta karamsar olan anları bize yaşatın ki iyimserlik meşalesi yansın.
Ve binlerce renk…
Bu renklerin keşfi çok basit, yastıkla buluşan başınızı düşünme denilen eyleme teslim etmek.
YORUMLAR
Kimin ruhunda hasar varsa
tercih ettiği renk onun için şifa oluyor
Yeşil dinlendirir
ben sarıyı hiç sevemedim oldum olası
Kırmızıyı çok severim
Beyaz ben ben, ben de beyazımdır
Pembe kızımı
Mavi oğullarımı hatırlatır
Turkuaz yeşili ruhuma dinginlik verir
Turuncu neşe verir
Bence herkes renk kartelasını çıkartmalı
Renkler herkezde farklı etki yaratıyor..
Siyahı hiç sevmem aslında ama kıyafette asil duruyor...
Herrenk güzeldir boşa yaratılmamıştır
Paylaşımınız için teşekkür ederim...saygılarımla
benim öyle tek rengim yok malesef.Gökkuşağının bütün renklerinden bulaşmış,aslında muzip ve kendiyle bile alay edebilen biriyim...bazen çok ciddi, çoğu kez tembel-üşengeç..bundan dolayı beni tanıyanların hayalkırıklığı oluyorum..
kendini yetiştirme sorgulama bağlamında güzel betimleme yazınız.paylaşıma açtığınız için çok teşekkür ederim.
______________her renkte vardır ayrı anlam..
_________.kişiye göre değişir sanırım...ben kırmızıyı çok seven biri olarak huzur buluyorum .
_________.sarıda ;dostluk perçinleşir yürekte...pembe; gönül güzelliğini verir..
_________. bendemavi;derinliktir , sonsuzluktur....
__________.beyaz;temiz bir iç yürektir..
________.yeşil;dağlardaki, kırlardaki güzelliği birleştirir huzur verir bana..
_____________.mor ve ötesi tartışılmaz gerisi.._____________
________. gökkuşağıdır bendeki...
------------------. severim her rengi...
___________.bu özel paylaşımınızdan dolayı elinize ve yüreğinize renga renk çiçekler gönderiyorum....
sevgiler...saygılar.. katre... katre...mavili mavili...