- 1251 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
Ben Kim miyim?
Ben kim miyim?
Kimsin diyene cevaptır..
Bu topraklarda, bu bayrak altında yaşayıp, hainlere destek veren kim varsa, onları kınayan bir insanım.
İnsan öldürmek bir suçtur.Ne için olursa olsun öldürene destek vereni kınayan bir insanım.
Biz diyen , kardeşiz diyen, gerçekten kardeş gibi davranır.Kardeşini sırtından vurmaz.
Sonuç neye mal olursa olsun Hak’tan yana olur.Allah’ ın bahşettiği cana kıymak hiç kimsenin hakkı değildir ! Olamazda.
Toplumu oluşturan temel niteliklerin en önemlisi başkalarının hakkına saygı duymak ,birliği beraberliği bozacak,huzuru kaçıracak eylemlerden davranışlardan sakınmaktır.
Türk Milletiyim..Irk , din , dil savaşı içine sokmak isteyip, vatan toprağında, başka milletin hükmünü sürmek isteyenlere asla göz yummayanım.
Burası edebiyat defteri ,sanat köşesi,güzellik köşesi ..Burda siyaset yapıldığı filan yok.
Elbette yaşadığımız acı olayları yorumlayıp etkilendiğimiz kadarını yansıtmaya çalışacağız.
Ama birileride, yazılan serzenişlerin altında birşeyler aramayacak.Kaldı ki arayan kişiler önce kendilerine bakacak.
Canın yandımı senin ?
Öksüz kalan senin oğlun mu?
Kanı dökülen senin soyun mu?
Vatanı bölünmek istenen sen misin?.
Bir it oğlunun emellerine,hainliğine kahpeliğine senin mi yuvan dağıldı ?
İnsanlıktan asla nasip almamış o soyun, benimsediğin, göğsünü gererek savunduğun senin milletim dediğin,gurur duyduğun teröristin,
Bir vatanın bile yok ! Gelmişsin ekmek yediğin kapıya ihanet ediyorsun.
Birde utanmadan ben buyum diyorsun.
Birde kardeşiz diyorsun !
Bu mu kardeşliğin?.Bu mu insanlığın?.
Neyi savunuyorsun.
Atatürk’ün kucakladığı milletin evlatları mısınız !
Durdurun bu kanı, hadi....Madem kardeşiz.
Madem bir bütünüz.
Gösterin bütünlüğünüzü.Kanmayın düşmanlara..Kanmayın içinize nefret tohumu ekenlere..Hadi vurmayın kardeşinizi sırtından..
Bana sen kimsin diyen,
Sen benim soyumun adını ağzına alıpta alay edemezsin.Dinimle alay edemezsin.Bayrağımla alay edemezsin..
Beni,bizi sorgulayacağına savunduğun o, hain leş kargasının temsil ettiği milletin geçmişini sorgula...İnsansan eğer..........Gerçekten kardeşsen eğer !
Eğer bu topraklar size dar geliyorsa gidin kendinize yurt seçin...
Her insanın dünyada istediği her yerde yaşama özgürlüğü var.
İnsanın özünde hainlik olmasın,kanında bozukluk olmasın...
Yaşadığın topraklara karşı seni kim kışkırtıyorsa ona , biz kardeşiz demeyi bir düşün sen yinede !
De ki,
Hayır vuramam de,olmaz de,Allah ne der de,o benim kardeşim de, de işte...
Neyi savunuyorsun ? Kime savunuyorsun?
Sen kimsin ki bana hesap soruyorsun.?
Ben TÜRKÜM.
Ben MÜSLÜMANIM
Ama herşey bir yana...
Ben İNSANIM....
Ne Mutlu Türk’üm Diyene !
YORUMLAR
AYRICA ...
BURDA AFERİN ÇOK İYİ YAZMIŞSIN DESİNLER DİYEDE YAZMIYORUM.
EĞRİ GİDEN,DÜZENİ BOZUK SİSTEMİN OYUNCAĞI OLMAYA BAŞLAYAN İNSANIMIZIN DAHA HASSAS OLMASINA BİR PENCERE AÇMAK,TARTIŞMAK GÖRÜŞÜNDEYİM.
KİMİN İŞİNE NASIL GELİRSE ÖYLE ANLAMA ÇIKARINDAN ÜLKEMİZ BU HALDE...
OYUNA GELMEYİN...SAVUNMAYIN KATİLLERİ...
Siz asıl iyi okuyun yazımı.Hiç bir şekilde hakaret bulamazsınız.Yukarıda sorduğunuz sorya cevap verdim.
Ama işinize gelmeyince gözümü kör,kulağımı sağır ettiniz.
Bir gözüm körde olsa gördüklerim yeterli..İnsan olan için ...
Vesselam...
Artık yorumlara yorum cevabı yazmayacağım.
Uzadıkça yozlar meydana çıkmaya başladı..Tartışma yapmanında bir adabı olmalı.Okumadan anlamadan yazıp çiziyorsunuz..
Ben kimmiyim kürdüm,türküm ermeniyim,lazım çerkezim.dinime gelince müslümanım aleviyim zerdüştüm hepsine saygılıyım.Kısacası dünyalıyım ama sizin iki gözünüz var birini kör etmişsiniz çok yazık çok daha güzel bir yazı yazabilirdiniz sözleriniz hakaret dolu
lazhar tarafından 10/22/2008 12:06:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Pislik yapana pis derler,
Cana kıyana katil derler,
Vatanı bölmek isteyene hain derler.
Şunu düşünüyorum,Atatürk'e yarenlik yapan kürtler,apo gibi katiller değildi.Türke kardeş olan kürtler bugün sokaklarda vahşet estiren kürtler değildi.Ben size ve sizin gibi düşünenlere şaşıyorum ..Doğuda olanları görmeyen gözlerle anlamak olanaksız.Bir dönem Diyarbakır da bulundum..Oradaki gerçek kürt kökenli vatandaşlarım bugün sokağa dökülen kürdüm diyen sahtekarlar değiller..Bugün halkın ekmeğine kan doğrayanlar savunduğunuz gerçek kürtler olamazda..Anlayın artık.Uyanın artık.Okuyun öğrenin uygulayın insanlığın en büyük kitabı olan Kuranı kerimi.
Hırstan gözü dönen dağdaki teröriste kendi insanını öldürtene sahip çıkmayın.Bir katile,30 binden fazla cana kıyan katile sayın diyerek saygı duyan bir partiye sahip çıkmayın.Açın gözünüzü..
Bu yaşananları insanlık ayıbı görmüyorsanız ve dağdaki teröriste sahip çıkıyorsanız siz ve sizin gibi düşünenler gerçek kardeşim olan kürtlerden değilsiniz.
Sahi siz kimsiniz?
Arkadaşım burda düpedüz ırkçılık yapıyorsun.bu topraklarda kürtler ermeniler ve daha bi çok uygarlık yaşamış.Ben bi kürt olarak size soruyorum biri çıkarda size pis türkler derse tepkiniz ne olur.yıllarca hep pis kürtler diye anıldık etki tepkiyi doğurur şimdi bende diyorumki ne mutlu kürdüm diyene biz kardeşiz diyorum ama siz üvey evlat muamelesi yapıyorsunuz son sözüm.Yaşasın halkların kardeşliği ben türkleride ermenilerde seviyorum ya siz?
Bu Millet öyle bir millettir ki tarihte göründüğü günden bu güne kadar mertliğiyle, yiğitliğiyle, haklının ve zayıfın yanında yer alması ve adaletiyle tanınmıştır. Tüm tarihler, tüm belgeler bunu anlatmaktadır.
Hele İslamiyet’i kabulünden sonra yüreklerine birde Allah korkusu/ Allah sevgisi ve şehitlik inancı eklenmişti.
Var oluşundan beri nice devletler kurmuş, onlarca, yüzlerce, binlerce ırklara, kavimlere hükmetmiş, onları sevk ve idare etmiştir. Ama kimseyi asimilasyona tabi tutmamış, kimsenin inancına, diline, töresine, kimliğine dokunmamıştır. Eğer öyle olmasaydı yüzlerce, binlerce yıldır
aramızda yaşayanlar bütün değerlerini koruyarak hala yaşıyor olmazlardı.
Öyleyse bu işte bir hata yapan var. İyi düşünmek lazım. Biz miyiz? Başkalarını?
Bu gün hangi ülkeye gitmek ve orada yaşamak isterseniz en az 300 kelime o ülkenin dilini konuşmak zorundasınız.
Kaldı ki yeni doğanların böyle bir sıkıntısı yok .Kürtlerin hala doğan çocuklarına Türkçe öğretmediklerine çok şaşırmıyorum.Çünkü niyetleri zaten kendi egemenliklerini kurmak.Samimi değiller, kendi kardeşini öldürtene Allah yardım eder mi bilemem..Uygarlık adı altında silah satanların tuzağına düşmesinler.Üzerimizde oynanan oyunların farkına varsınlar..
Elbette Allah mazlumdan yanadır..
Adalet isteyen önce kendi adil olsun.Hak isteyen önce kendi Hakkı bilsin, kaç yüzyıldır bu toprakta yaşayan bu toplum neden hala bu kadar dil sıkıntısı çekiyor bir sormak gerek.
Kaç öğretmenime kıydın diye sormak gerek.
Ama gerçek şu, sende bende biliyoruz ki, Allah cc. diye ürperen bir kalpte kin barınmaz,Cana kıymaz...
Güzel kardeşim,
Ben ülkemin huzuru bozulmasın diye çalışanlardan yanayım..Kimseye de bir empatim yok..Terör suçtur,kim, nasıl ,hangi sebeple işlerse işlesin büyük vebaldir.Kan dökerek hak alınmaz.
Neyi nasıl isterseniz öyle düşünün..
Vatan bölünmez !..
Binlerce değil milyon şehit versek,yinede bu vatanın toprağında, asla ne başka bayrak, nede başka illet barınamaz..Bunu böyle bilsin bütün dünya..
Kim bu vatana ihanet ederse eli kırılsın !
Türkiye Cumhuriyeti
Demokrasi ve Laiklikle yönetilen bir ülkedir.Bayrağı altında yaşamak isteyen , kanun ve yasalarına uyarak millet ve toprak bütünlüğünü,iç huzurunu bozmadan tüm medeniyetleri barındıran bir ülkedir..
Önemli olan insanlık ve insana yakışır şekilde yaşamaktır hangi ülke de olursak olalım...
İnsan olarak üstümüze düşen sorumluluğu yerine getirebiliyorsak zaten toplumda huzur oluşur.Kimse üstüne alınmasın kast edilen Türklük dayatması değil!.Yaşadığı toprağın bölünmesine göz yummanların,vatan evlatlarımızın kanına canına ,namusuna kast edenlere yardakçılık yapanlara,siyaseti hile haline getirenlere..Allah korkusu taşımayanlara....Vesselam...
Sizi kutluyorum yazınızdan dolayı. siz yanlış anlaşılmasın desenizde yanlış anlamak isteyenler çıkacaktır. Ama bunun yanında sizi anlıyanlarda çıkacaktır. Bence yanlış anlıyanların yada doğru anlıyanların anlaması yada anlamaması önemli değil ; bu yazdıklarınız ortada olanlar bunu bilmeyenler yada yanlış yönlendirillenlere yön verebiliyseniz siz bundan gurur duyun . O zaman size ne mutlu. Allah cc siz ve sizn gb lerden razı olsun.
Türk olmak ,Türklüğü savunmak suç ise Ben Türküm !
Yazının içeriği iyi anlaşılsın lütfen..
Burda konu ırk yada millet değil.
Burda konu ettiğim yada etmek istediğim sözde kardeşiz diyen kesime...yeri gelince biz kardeşiz diyerek hain plan yapıp ülkeyi kaosa çevirmek isteyenlere......kardeşim dediğinin toprağını bölmek,anaları gözü yaşlı, yavruları kundakta babasız bırakanlara...
Yoksa elbette dünya hepimizin, her canlının yaşamaya hakkı var..
Saygılar
Siz şu an suç işliyorsunuz.
Bu topraklarda çoktandır Türk olmak, Türk demek, Türk kalmak, Türk saymak suç. Türk düşmanları diyorum bakın tarih boıyunca aşağılık, çaşıt, fitnebaz kimselerdir. Türk olmamak başka Türk düşmanı olmak başka. Tabii ki ırkçılık başka. Savunulacak ırkı olanlar için tehlike içerir bu ırkçılık. Hele hele şunu bir söyleyin ya, ne güzel.