CESUR TOPLUM
..................Sınıfta el kaldırarak başladık cesarete.Öğretmenden bir soru cevaplayacak bir-iki el kalkardı önceleri.Sonra eller çoğaldı.Çocuklar öğrenmeye başladılar dedik.
..................İşe başladık.Topluma yakışmıyoruz havasıyla önce köşelerde sığındık sonra ortalarda göründük.Daha sonra da ön sıralara oturmadıkmı ?
................. Ne zaman bir topluma gitsek çok azımız meydanlarda göründü.
................. Biz şamarla büyüdük.Oyuncak bulamadık.Paylaşımcı babamız yoktu.Anamız tarlada çalışıyordu.Hayallerimiz okşadı başımızı.Böyle çekingen bireyler toplumu olduk.Çin’in nüfusunu,Amerikanın göllerini,Avrupanın başkentlerini doldurdular beynimize.Beynimizde yer kalmadı gerçek yaşamı koyacak.Durağan bir toplum.Seyreden bireyler birde kaka sözleri Ata sözü gibi yüklendi.Bana ne,Beni sokmayan yılan bin yaşasın,İspiyonculuk yapma,Boşver oğlum devleti sen mi kurtaracaksın,ve benzeri sözleri şırınga ettiler bize.
................ Sıkılmayın efendim.Sonuca geliyorum.Yurdunu bölmek istiyorlar,Doğal kaynaklarını peşkeş çekiyorlar.Devletin içi boşalıyor.Birkaç gereksiz göstermelikle uyutuyorlar.Diller pabuç gibi demokrasi paçavra.Satıla satıla vatan 2 nci filistinmi olacak? Hayat damarları kurumuş A.B.ye girebilmek için temel taşlarımız sallanmış.Pırıl pırıl gençlerimiz 3 er,5 er gidiyor.Kararlı olmak yetiyormu ? 20 yıldır kararlıyız.Zincire vurulmuş kararlıları seyrediyoruz.
............... Pravakasyonlar,kışkırtmalar vurmakta bizi.Kominizm,Faşizm,İrtica öcüleri yer bitirir.Kavgalarımız gırtlak gırtlağa kendimizle.Beyhude kavgalar içinde Üretim,Ticaret,Dengeli bütçe,seviyeli yaşam olurmu?
................. Haklarını arayan,savunan dinamik bir toplum için.Susmamak gerek.Bağırmak gerek.İşine geleni duyanlar birazda seni duysunlar.Susma yetimlerin haklarını yiyenler korksunlar senden.Bakmasınlar bize tepeden.En önemlisi çocuğunu şamarlama sakın.Vatan sevgisini koy beynine başkalarına uşak olmasın.
.....Gıdıgıdı......