BİR TANEM!
........BirTanem.
........Kendimi mutsuz hissettiğim her anımda güzel gözlerine bakarak teselli buluyorum.Nasıl ki güneş yeryüzünün ışık ve ısı kaynağıysa;sen de benim gönlümün güneşiydin! Sen,yeter ki mutlu ol!Senin mutlu olduğunu duyarsam bende çok sevinir ve mutlu olurum.Bana ister inan ister inanma ama sen benim her şeyimdin.Sensiz bu hayatın artık benim için hiçbir anlamı da yok önemi de yok.
........Senin beni yıllar sonra arayıp da bulduğun güne kadar hayatımın hiçbir önemi yoktu.Yaşamaktan bıkmıştım ve yaşamak bile istemiyordum.Beni yeniden hayata bağlamıştın.O kadar mutluydum ki tarifi mümkün değil.Ancak;19.03.2018 Pazartesi saat:18.33’ten itibaren hayata bağladığın insanı tekrar elinle eski haline döndürdün.Ama şunu unuttun,o insanın kalbinden aşkını ve adını silemediğini.
........Seni,ben ömrümün sonuna kadar aynı "Aşk"ve "sevgiyle" seveceğim bir tanem.Ben seni unutmak için sevmedim ki unutayım.Ben seni ölümüne sevdim vede seveceğim.Hatırla,bugüne kadar hiçbir dediğine hayır dedim mi?Sözüyün üstüne söz ettim mi?Ben seni yıllar öncesi nasıl sevdiysem,bundan sonrada aynı şekilde seveceğim.
........Canım benim,o kadar güzel hayaller kuruyordum ki seninle birlikte yaşamak ve mutlu olmak,bugüne kadar yaşayamadıklarımızı yaşamak istiyordum.Ama beni böyle yüz üstü bırakıp tekrar ölüme terk edeceğini hiç düşünmemiştim.Hala inanamıyorum bir tanem nasıl böyle bir şey yaptı diye.Benim yazdıklarımı sakin bir zamanında yeniden okursan benim sana kötü bir şey demediğimi apaçık göreceksin.Hala büyük şoktayım.Canım benim,ben her acıya dayanabilirim ama senin yokluğuna ve bana dargın olmana asla dayanamam.Şu dünyada zaten yalnızdım,şimdiyse iyice yalnız kaldım.Hiç olmazsa benden bir merhabayı esirgeme bir tanem.
........Sen mert,dürüst bir insansın,vicdan ve merhametlisin.Sen,düşmanın dahi olsa onu ölüme terk edecek kadar vicdansız değilsin.Benim sana olan suçum seni aşırı derecede sevmekse;ben o suçun sahibiyim.Dakika,saniye aklımdan çıkmadın,çıkmıyorsun.Senden ricam benden hiç olmazsa Allah selamını ve bir merhabayı esirgeme.
........Yeter ki sen mutlu ol bir tanem,benim acı çekmem önemli değil.Ben alışığım acı çekmeye.Bundan sonra sen olmadan yaşasam ne yaşamasam ne.İçinde senin olmadığın bir hayatı zaten istemiyorum.
........Bitmeyen hasret ve sevgilerimle bir tanem.
20.02.2018 -Salı saat:16.02
Mete Ekici
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.