Susturmasın Suskunluğum...
Susmak sanırım en güzeli... Konuşursam kötü olacak çünkü.
Fırtına çıkacak bu şehirde ve esip geçeceğim gecenin üzerinden... Kuytu karanlık izbe uykularında yakalanacak insancıklar kötülüğüme...
Susmassın merak etme, konuşupta susacakların çoktur bilirim...
Ben kendi haline terk edilmiş bir şehir, sen ise umut için her şehrin kapısını çalan yolcu...
Susmak en güzelidir dallı budaklı mezarımın başında, kendi kendime el açmak, bedenimin kendi ruhu için dua etmesi, özür dilemesi... Ve nankör şehirlere, nankör insanlara diş bilemesi...
Suskunluğum aseletimden değil kadın, suskunluğum aldanmışlığımdandır, ağırlığımdandır, korkularımdandır, hiç anlaşılmamış olmamdandır...
Suskunluğum baka baka kör olmamdandır...
En güzeli susmaktır olacak kitabımın adı, hiç raflara süslemeyecek afilli yazarların kitapları gibi, ama her yürekte yer edinecek biliyorum... Ben yaşadığımda erişemediğim, yakalayamadığım tadına varamadığım mutluluğa, öldüğümde varacağım... Eh biraz canım yanacak ama o da diyeti olsun... (Senin bana bedelin...)
Susturmasın seni suskunluğum kadın...
Ben yitik şehirlerin esip geçen rüzgarı,
Sen ise umudun dilencisi...
Gökay Birkan SUCAKLI ’ Alen
Yazmayacaktım ama...
YORUMLAR
Susturmasın seni suskunluğum kadın...
demesi kolay
Susmak sanırım en güzeli... Konuşursam kötü olacak çünkü.
Fırtına çıkacak bu şehirde ve esip geçeceğim gecenin üzerinden... Kuytu karanlık izbe uykularında yakalanacak insancıklar kötülüğüme...
......................
Çok güzel bir başlangıç, yazının devamının okunmasını sağlıyor, merak edilerek üstelik...
.....................
Ben yaşadığımda erişemediğim, yakalayamadığım tadına varamadığım mutluluğa, öldüğümde varacağım... Eh biraz canım yanacak ama o da diyeti olsun...
(Senin bana bedelin...)
.....................
Güzel bir anlatımınız var, beğenerek okudum, kutluyorum ...
nasıl bir muammasın suskunluğuma dokunan
ben can yangınlarından payıma düşeni aldım
özünü gören gözlerimin hayret çığlığı suskunluğum
bu şehirde bahar yok çalma kapımı,
ağla şimdi
ağla ki;
pişmanlık rüzgarları essin her mevsim ruhunda
tebrikler...
okyanusss tarafından 10/13/2008 12:48:32 AM zamanında düzenlenmiştir.