- 336 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Karakuş'um İkinci Doğumunu Yaptı
Allah’a bin şükür Karakuş’um bugün sorunsuz ikinci doğumunu yaptı.
Yaptı diyorum ama doğrusu ben görmeden yapmış. Doğumunun yaklaştığı belliydi. Evin içinden ayrılmadı. Evin içinde duruyordu.
Karakuş’umu evin içinde bırakıp ameliyat olan Tonton’umu kontrole götürdüm. Gelirken de dört kilo mama alıp geldim. Mamayı evin önünde bırakıp elimi camiye yıkamaya gittim. Çok hijyenik adamım. Elimi yıkayıp geldim.
Evin önüne gelince temiz elimi cebime sokup anahtarı çıkarıp kapıyı açtım. Bir baktım ki Karakuş’um doğum yapmış. Kedi sepetinin için de oldukları için yavruların kaç tane olduğunu sayamadım. Karakuş’um sepetin içine büyük tuvaletini yapmış. Onu elimle alıp çöpe attım.
Neyse Karakuş’um yavruları yalayıp emzirirken bende diğer kedilerime baktım. Tonton’a hazır tavuk dönerden verdim. Bir hazır tavuk döner alıyorum Tonton’a iki gün yetiyor. Tonton’a tavuk döneri yedirdikten sonra kızları Maya ve Zühüde’ye de tabakta yoğurt verdim. Daha sonrası da tabaklarında mama verdim.
Aradan zaman geçtikten sonra Karakuş’umdan ses geldi. Hemen mamasını hazırlayıp yiyeceği yere koydum. Karakuş’um kedi sepetinden çıkıp mamasını yemeye başladı. O esnada bende elimde telefonla o anın fotoğraflarını çektim.
Karakuş’um bu ikinci doğumunda dört tane yavru doğurdu. Birisi sarı üçü siyah renkli. Siyah renklilerin rengi daha çok küçük oldukları için net değil. Siyah görünüyor ama içlerinde desen de olabilir. İnşallah yavruların için de erkek de vardır. Büyüyünce cinsiyetlerine bakacağım. Bugün çok mutluyum.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.