SEVMEK BU İNAN Kİ
Sevmek bu inan ki, herkesten çok sana ait, senin olan bir şey. Bir tuhaf oluyor insan ilkin. Derin düşüncelere dalıyor, gözleri bir noktada takılı kalıyor. Sağır bir hayata giriyorsun. Ne başka bir düşünce, ne başka bir insan, ne de başka bir şey….sadece o, yalnız o, tek o..
Göz yaşların akmaz ki doyasıya ağlayasın. İçinde taşıdığın sancı kanatır yüreğini. İçin için ağlarsın, hiçbir şey gelmez elinden.Gülmek uzak bir hal olur sana, asla gülemezsin. Sıkılırsın, harap edersin kendini. Bambaşka bir insan olursun, tanıyamazsın kendini. Aynalar yalancı olur sana.
Sevmek bu inan ki, herkesten çok sana ait, senin olan bir şey. Sel olur boğar, ateş olur yakar, bıçak olur keser. Hiçbir şeyi takmaz, dini imanı yoktur. Küfretmek istersin ilk defa, içinde bir el yüreğini sıkıştırır. Kan beynine sıçrar, duramazsın yerinde. Yer bitirir seni içindeki canavar. Paçan tutuşur, kolay değil.
Sevmek bu inan ki, herkesten çok sana ait, senin olan bir şey. Ruhun arar yarısını, ruhun yarısını kaybetmiş. Bulursan dünyalar senindir, bulamazsan koyverirsin kendini. Dünyan başına yıkılır. Gülmezsin, eğlenmezsin. Sigara üstüne sigara içersin. Ciğerlerin ciğer olalı görmemiştir böyle çekişlerini sigaranı. Boş gelir dünya, insanlar canını sıkar, takmazsın hiçbir şeyi. Kafanda o, yüreğinde o, düşünde o..
Sevmek bu inana ki, başka bir şey değil!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.