Canım Gülderen'im
.......Bir tanem,sen benim için bu hayattaki son liman, son ümit, ilk ve son aşkımsın.Gök yüzündeki en parlak yıldızım, karanlık dünyama doğan güneşim ve asla hiçbir zaman bitmeyecek olan bitmeyen sevdamsın.
.......Üzülmene veya küçük bir damla göz yaşı dökmene asla dayanamam. Senin üzüldüğünü veya ağladığını hissettiğim an ben yok olurum. Yaşama umudum sensin.Şunu asla unutma!Sen,her şeyden umudu kesmiş,artık yaşamak istemiyorum dediğim bir anda birden karşıma çıktın.Benim yeniden hayata tutunduğum dal oldun ve beni yeniden hayata bağladın.Sen,şimdiye kadar yaşadığım bütün hayal kırıklıklarımı,acılarımı ümide dönüştüren bir hızır oldun.
.......Canım bir tanem,yokluğun beni inanılmaz derecede etkiliyor.Çünkü senle buluşmadan önce kendimi dünyanın en karamsar insanı olarak görüyordum. En kötü kabuslar her an benimle oluyordu. Çok iyi biliyorum ki,sen benim her şeyim olmuşsun! Sana "Sevgilim" derken, bir an bile tereddüt etmedi kalbim.Anladım ki ben sensiz asla yaşayamam.
.......Sensizlik,kavurucu sıcağıyla insanı yakıp kavuran bir çöl gibi.Sensizlik,rengarenk gül bahçesinden sonra çorak bir bozkıra çıkmak gibi.Ben,sadece senin yıllar öncesinden sürüp gelen "Aşkına"susadım.Ben senin,baktığı zaman insanın içini yakıp kavuran çakır gözlerine, tatlı tatlı gülümsemene,o güzel sesine,sümbül saçlarına,zarif eline,saf temiz kalbine ve senin her zerrene susadım.Sen benim bitmeyen sevdam ve kalbimin tek sahibisin.
.......Seni bugün değil 01.12.1983 yılından bu yana seviyorum ve hemde ölesiye seviyorum.Sana en içten sevgilerimi sunuyor,hasretle öpüyorum bir tanem.
19 Mart 2018-Pazartesi Saat 16.42
Mete Ekici
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.