- 963 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
EZELDEN EBEDE
Uslu susmalar,kan kusmalar,tek başına yalnız kalmalar.Bütün sorular,sorgulamalar,içten içe hesaplaşmalar.Çözümü olmayan özlü,çürük fosilleşmiş derin izler.Yanmış ama sönmemiş yangınlar,sessiz çığlıklar.Tek solukta bitecek ömrün bunca şeyi içinde barındırması,öldürtmeden taşıması.
Kim yalnız değil ki!Kim hani dost,hani arkadaş,hani ana,baba,kardeş,evlat,yaren hani nerdeler?Kim değilim diyebilir ki kim?Herkes elini,eteğini çekiyor ve sonra hangimiz hissetmiyoruz bu yalnızlık duygusunu.Bir kenarda kalıp ta hangimiz yenilmiyoruz bu savaşta.terkedilmişliği ve tükenmişliği hangimiz yaşamıyor ve yaşatmıyoruz.Umut dallarımız bir,bir salınırken rüzgarda,hangimiz sımsıkı kördüğüm atabiliyoruz hiç çözülmesin diye.
Bilmiyoruz bomboş geçen yılların kıymetini.Keşkelere göbek bağlayıp aht ettiğimiz nice günler ve geceler geçirdiğimiz o eski günlerimiz.Sanmaktan başka sallanan,hayallerin askıda kalan küf kokulu,hüzünlü şarkıları.Anmakla anmamak arasında geçen,hatırlı fakat hiçe sayılan bize kalan yitik günlerimizi.
Vefa
Kim hasret değil ki Vefaya?kim kırgın ve küskün değil.Gülen gözlerle karşılamayı vefayı isteriz vefayı.Olmadık zamanların en güzel dostudur,misafiridir o.En güzel yerde taşır ve ağarlarız kendimizce.Hep gelsin hep olsun isteriz ,vefanın bir payı,bir parçası olmayı.Yüreğimizin en güzel yerindedir,umudun en güzel yolcusu,ne mutlu onu taşıyabilene.
Ayak üstü yalanlar,gizli kalanlar.Vefasızlar sınıfı.Topla,çıkar,çarp,böl.Sonuç hep aynı eksi veriyor.Kalem bile yazmıyor bunları,boş defterleri doldurmaya yetmiyor sınıfta kalanlar.Feda edilmeye mahküm olan vefasızlar.Kardeşlik türküleri söylerken bile oturup ağlıyorsun kardeş oluşuna.Bir sigara,bir sigara daha yakarken tablada söndürüyorsun tüm vefasızları.Biriken bir yığın kül,külleri üflemekten başka bir şey gelmiyor elinden,dindirmek için bütün acıları.Yalanlara umut diye asılan vefasızlara siyah bir kurdela takarak uğurluyoruz sonsuzluğa.
Ömrün,bütün seferlerinin pusulasız yalnız yolcularıyız.Sahipsiz,kaybolunmuşluk ve bilinmezliklerle dolu.Keşkelerle ertelenmiş,bir soluğa kalmış vakit arasında gel ,gitler arasında vefa ve vefasızlık denen nağmelerimiz var.Olsun diye etiketlediğimiz zaman içinde bütün savruluşlar.Namertim umrumda değil,umurlarında olmayışlarım.Ezelle Ebed arası bütün haykırışlarım.