- 1453 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KORKUYORUM
KORKUYORUM..
Korkuyorum gözlerimi sensiz kapatmaktan
Korkuyorum beni yalnız bırakmandan
Korkuyorum sensiz yaşamaktan
Korkuyorum seni kırmaktan
Korkuyorum... korkuyorum... korkuyorum..
sevmek mesele değil aslında ,önemli olan o sevgiyi taşıyabilmek …
sevmek
İnsanın şu yalan dünyada özlem duyduğu hasret kaldığı şeyler vardır. Umutları vardır, hayellleri vardır, sevdiği sevmedikleri vardır, korktuğu şeyler vardır herkesin bir amacı var, kimi çok zengin olmayı, kimi mutlu bir yuva kurmayı, kimi işinde başarılı olmayı, kimide küçükte olsa bir sevmenin sevilmenin hayali, hasreti ile yaşar kiminde kaybetme korkuları var. Ama bu dünya imtihan dünyası herkes yaptıklarının hesabını ötelerde verecek, kimsenin ahı kimsede kalmayacak . Yaşadığı ve yaşattıkları ne varsa o mahşer gününde sorulacak..
Sevmek öyle kolay değildir, seven insan korkar seven insan kaybetmekten korkar, seven insan kırmaktan korkar… zaten seviyorsan hiç karşılık beklememelisin, fedakarlık etmelisin, sevginin içine nefsini karıştırmamalısın,seviyorsan sevdiğin için mücadele etmelisin sevmek güzeldir.. Ama sevginide kime vereceğinide dikkat etmelisin..
Herkes sever görünür gözün gönlün görmez bazen, o sevginin altında yatan menfaati.. Kör olursun adeta, sanki dünyada ondan başka sevecek kimse yokmuş gibi seversin …ama bırak sevmiyorsa zorlamayacaksın ..
Mevlana demişki;Seni seveni zehir olsa da yut.Seni sevmeyeni Bal olsada unut
Onun için sevmiyorsa zorlamayacaksın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.