- 1049 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞANMIŞ GERÇEKLER
Bir babanın evlat ayrıcalığının hazin sonu!
Hali vakti yerinde güzel bir yaşantısı ve maddi manevi hertürlü güzelliklere sahip bir adam .
Çocukları arasında ayrı gayrı yapan .
bencillik yapıp evlatlarının kimisine kudret ‘ten yaratılmış kimisine gayrı meşru piçmiş gibi davranan .
hem sözlü hem fiziki şiddet uygulayan tavrı ve uslubu asla değişmeyen iyi günde ve iyi konumdayken sadece tercih ettiği yalakacı yapmacık kendi gibi bencil çocuklarını sever onlarla hoş vakit geçirir .
tercihide en çok erkek çocuklardan yana erkek olsun çamurdan olsun der başka da birşey demez varsa yoksa erkek çocuğu ya kendi erkek çocuğu ya tanıdık yakın akraba erkek çocuğu yada torun torba dedimya erkek çocuğu olsun katrandan olsun?
Bu adamın birçok kız çocuğu var ama hiç önemsemez evlattan bile saymaz henüz Çoçuk denecek yaştayken en büyük kızını hiç tanımadığı bir yabancıyla nişanlandırır adam yedi yıl gelmez!
Kızına yedi yıl kara bir çarşaf giydirir yedi yıl bir yabancı yolunu bekletir?
Sonrası uzun hikaye kız birine aşık olur kendi denginde birine ama baba razı değil nedenmi?
Adam fakir başlık parası veremez.
Sonuç kızı sevdiğine değil para karşılığında başka yaşlı bir adama satar döğünsüz derneksiz kızın günahını ebediyen yüklenir!.
Bir sonraki kızınıda aynı şekilde yine zengin birine verir derken bütün kızlarını aynı şekilde heba eder.herbirine ayrı darbe ayrı dert yükünün altına koyar kızların herbiri birer ay parçası çok Çalışkan güzer yüzlü güzel ahlaklı iyi huylular .geçimli ve terbiyeliler doğuştan donanımlı iyilik timsalleri ama bir o kadar da şansız ve talihsizlikler birde babadan yana yüzleri hiç gülmezler.
Baba yıllarca hayatını güzellikler içinde yaşar kızların başlık parasını alır hayatına çoğu erkek çocuklarıyla birlikte güzel güzel geçinir ve öyle giderler herzaman mutlu mesut ama gel zaman git zaman ve servetini bitirir fakir düşer hastalanır çok güvendiği erkek çocukları çok güvendiği yakın tanıdıkları erkek çocuğu okuyup avukat yaptığı çocuklar okuyup evlendirdiği insanlar falan ağa dedirtiği insanlar günün birinde hepsi sırt çevirirler ve hiç kimse yüzüne bakmaz fakir düşer adam yataklara düşer artık çaresiz ama geçmişini unutur geçmişte kızlarına yaptığı işkenceyi unutur bu defa yine kızlardan yardım ister hangi kızının durumu iyiyse onu sömürür .
Erkek çocuklarıda onun gibi zalim halden anlamayan birer barbar babalarına bırak bakmayı kendilerine bile bakamazlar aciz çaresiz onursuz bir girdapta boğuşup dururlar.
Sizce böylesi zalim sorumsuz evlat ayrıcalığı yapan bir babaya bakmak mübahmı günahmı ?.
Hanım polat mavi 18 mart 2018 İstanbul
YORUMLAR
hayat affetmiyor. hani gün döner hesap döner misali. mübah mıdır bilemem amma biz insanlığımıza saygı duyarız ancak. bahsettiğiniz örnekler bu ülkede pek çok ne yazık ki.oysa kadın her şeyden önce insan. Nur içinde yatsın anacığım. Olayları iyi analiz etmiş olacak ki ben kızlarımı okutacağım diye gençliğini çalışmaya harcamış. huzur içinde öldü. zira ona en çok üç kızı baktı.
Hanım Polat
Bu gerçek kesit siz şanslıymışsınız enazında anne tarafında yüzünüz gülmüş oysa benim yazımda küçücük bir kızın imdadına kimse yetişmemiş hayatın akışına bırakılmış ve Allah’ın adaletti yeni yeni devreye giriyor küçük kızın ahı şimdi çıkıyor diye düşünüyorum.
Selam ve saygılar sunuyorum..