CEBİMDE DENİZ(denizin nesir hali)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Değersiz taşlar biriktirirdim eskiden.Denizi hatırlatanlar hep cebimdeydi.Bu yüzden elim cebimde yürürdüm ilk gençlik yıllarımda.Oğlan çocukluğum ordan kalma.
Denize girmezdim yine o yıllarda kirletmeyelim birbirimizi temiz kalsın sevdamız diye.Bir akşam vakti guruba karşı el ayak çekilir,göz göze sevişmelerimiz başlardı ve ben kaybolurdum engin bir mavilikte.Bir denizin gemi hüzünlerini keşfettim o zamanlar,kızardım bağrını yaralayan gemilere,ben sana dokunmaya kıyamam dediğim ismimi aldığım engin mavi...
Kumsal saçlarıydı bilirim altın rengi,ben gece seyrederdim saçlarını siyaha çalardı o zaman.Gece gibi bakardı deniz...
İçinden geçtiği tüm şehirleri adım gibi ezber ettim nedense...Şimdi karasal bir yalnızlık canımı acıtırken,nasır tutmuş bir kan kaybı noktasındayım.Onun rüzgarı vardı benimse şiirlerim.Yalnızlık çöktü mü dörtlerdik işte akşamüstü sohbetlerini.Başka türlüsü bilinmez olur.
Uzaktan sevmeyi o zamanlardan beri severim.Yaklaştıkça büyüyor insanın içindeki bencil dev,hep daha fazla diyorsun,senin fazlalığın beni boğar diye ben uzaktan yazdım sana aşk şiirlerimi
Yine cebimde sıcak bir yazdan kalma çakıl taşları.Elim ne vakit cebime girse,gözleri haylaz,suskun bir çocuk düşer gölgem yerine ardıma...
2005
YORUMLAR
CEBİMDE DENİZ (denizin nazım hali)
Değersiz taşlar biriktirirdim eskiden.
Denizi hatırlatanlar hep cebimdeydi.
Bu yüzden elim cebimde yürürdüm ilk gençlik yıllarımda.
Oğlan çocukluğum ordan kalma.
Denize girmezdim yine o yıllarda
kirletmeyelim birbirimizi temiz kalsın sevdamız diye.
Bir akşam vakti guruba karşı el ayak çekilir,
göz göze sevişmelerimiz başlardı
ve ben kaybolurdum engin bir mavilikte.
Bir denizin gemi hüzünlerini keşfettim o zamanlar,
kızardım bağrını yaralayan gemilere,
ben sana dokunmaya kıyamam dediğim
ismimi aldığım engin maviye...
Kumsal saçlarıydı bilirim altın rengi,
ben gece seyrederdim saçlarını siyaha çalardı o zaman.
Gece gibi bakardı deniz...
İçinden geçtiği tüm şehirleri adım gibi ezber ettim nedense...
Şimdi karasal bir yalnızlık canımı acıtırken,
nasır tutmuş bir kan kaybı noktasındayım.
Onun rüzgarı vardı benimse şiirlerim.
Yalnızlık çöktü mü dörtlerdik işte akşamüstü sohbetlerini.
Başka türlüsü bilinmez olur.
Uzaktan sevmeyi o zamanlardan beri severim.
Yaklaştıkça büyüyor insanın içindeki bencil dev,
hep daha fazla diyorsun,
senin fazlalığın beni boğar diye
ben uzaktan yazdım sana aşk şiirlerimi
Yine cebimde sıcak bir yazdan kalma çakıl taşları.
Elim ne vakit cebime girse,
gözleri haylaz, suskun bir çocuk düşer
gölgem yerine ardıma...
Derya ARSLAN
çok etkileyici, yüreğine sağlık...
"Uzaktan sevmeyi o zamanlardan beri severim.Yaklaştıkça büyüyor insanın içindeki bencil dev,hep daha fazla diyorsun,senin fazlalığın beni boğar diye ben uzaktan yazdım sana aşk şiirlerimi"
"Yine cebimde sıcak bir yazdan kalma çakıl taşları.Elim ne vakit cebime girse,gözleri haylaz,suskun bir çocuk düşer gölgem yerine ardıma... "
Tebrikler....