- 1823 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
MÜSLÜMAN NEME LAZIM,BANA NE,DİYEMEZ
MÜSLÜMAN ASLA NEME LAZIMCILIK YAPAMAZ,DUYARSIZ DAVRANAMAZ.
SURİYE DE VE DÜNYANIN DAHA BİR ÇOK YERİNDE KATLEDİLEN MÜSLÜMANLARI HELE GÜNAHSIZ ÇOCUKLARI GÖRDÜKÇE SİZLER GİBİ BENİMDE İÇİM KAN AĞLIYOR,GÖZ YAŞLARIMA HAKİM OLAMIYORUM..HELE BEN SİZİ ALLAHA ŞİKAYET EDECEĞİM,ALLAHIM ÇOK AÇIM SANA GELEYİM DE CENNETTE KARNIMI DOYURAYIM,SÖZLERİ,VE SAHİLE VURAN AYLAN BEBEKLER GÖZÜMÜN ÖNÜNE GELDİKÇE,BİRLEŞMİŞ MİLLETLERE AMERİKA,RUSYA VE ÇOK DUYARSIZ DAVRANAN AVRUPA ÜLKELERİNE ,BU SAVAŞI DURDURMADIKLARI İÇİN, HER MÜSLÜMANGİBİ KİNİM,BUĞZ UM DAHADA ARTİYOR.İSTESELER BU MAZLUMLARIN KATLEDİLMESİNİ,MAĞDURİYETİNİ BİR SAATTE,SADECE BİR BİR SAATTE SONA ERDİRİRLERDİ...
AKAN KAN MÜSLÜMAN KANI OLUNCA HEPSİ GADDARLAŞIYOR,MERHAMETLERİNİ.VİCDANLARINI KAYBEDİYORLAR.KARDEŞLERİM,MÜBAREK SAHABENİN KELİMEYİ TEVHİD SANCAĞINI ÇEKEREK BÜTÜN DÜNYAYA HAKKI,ADALETİ VE MERHAMETİ NİÇİN NEDEN GÖTÜRMEK İSTEDİKLERİNİ ŞİMDİ DAHADA İYİANLIYORUZ.AĞLAYAN,ÇARESİZ,ZAVALLI,İMDAT İSTEYEN, İNSANLAR OLDUKÇA BİZ RAHAT YATAĞIMIZDA
YER YOK,YATAMAYIZ,DİYORLARDI.O MAZLUMLARIN GÖZ YAŞLARINI ALLAH RIZASI İÇİN,YA DİNDİRECEĞİZ,YA DİNDİRECEĞİZ, DİYORLARDI ..ONUN İÇİN SAHABEDEN 70 KİŞİYİ GÖRÜP İLİM İRFAN ALAN HASANÜL BASRİ HAZRETLERİ,SİZ MÜBAREK SAHABENİN,ALLAH VE ELÇİSİNE OLAN SEVGİ VE BAĞLILIKLARINI GÖRSEYDİNİZ,ONLARA DELİ DERDİNİZ,ONLARDA SİZLERİ GÖRSE BUNLAR NASIL MÜSLÜMAN NE KADAR GEVŞEK İHLASSIZ,TAKVASIZ MÜSLÜMAN DERLERDİ,DEMİŞTİR..
ALLAH İÇİN BÜTÜN KRAL VE DEVLET BAŞKANLARINI NASIL İMANA,İSLAMA DAVET ETTİKLERİNİ HATIRLAYALIM..
MÜBAREK ŞANLI,ŞEREFLİ MÜBAREK ECDADIMIZ DA AYNI İSTİKAMETTE HAREKET ETMİŞLERDİ..ALLAH
RIZASI İÇİN,HAKKI,ADALETİ MERHAMETİ BÜTÜN DÜNYAYA HAKİM KILACAĞIZ DEMİŞLERDİ...
ALLAH RIZASINI HER ŞEYLERİNDEN DAHA ÜSTÜN HER ŞEYLERİNDEN DAHA ÇOK ÖNEMLİ GÖRMÜŞLERDİ...
BU YOLDA ÖLÜRSEM ŞEHİDİM,KALIRSAM GAZİYİM DEMİŞLERDİ..YETERKİ MAZLUMLARIN GÖZ YAŞLARI DİNSİN DEMİŞLERDİ.
KELİMEYİ TEVHİD SANCAĞI ELLERİNDE,BİZ SEFERLE EMROLUNDUK,ZAFERLE EMR OLUNMADIK,ZAFERİ NASİP EDECEK OLAN YÜCE ALLAHTIR,DİYEREK GECE GÜNDÜZ MAZLUMLARIN GÖZ YAŞLARINI DİNDİRMEK,ALLAHIN RIZASINA NAİL OLMAK İÇİN CİHAD ETMİŞLERDİ,
ZİRA ONLAR BİLİYORLARDI Kİ,CENNET VE CEMALULLAH KOLAY ELDE EDİLMİYOR,CENNET KOLAY DEĞİL.
ALLAH CÜMLEMİZİ KORUSUN,CEHENNEM DE LUZUMSUZ DEĞİL.YANİ ÇALIŞMADAN,GAYRET GÖSTERMEDEN EBEDİ KURTULUŞ KOLAY SAĞLANMIYOR...DUALARIMLA,SELAMLARIMLA.
ABDULKERİM KAYA EMEKLİ VAİZ.16.03.2018.ANKARA
YORUMLAR
madem müslümansınız, bunca silahı üreten ve masum insanların ölmesine neden olan silah tüccarlarına ve amerikan emperyalizmine parmağınızı uzatsanıza. dua ile olmuyor bu işler.
ABDULKERİM KAYA
Müslüman Müslümanın kardeşidir. Bana ne lüksüne sahip değildir. Allah Teala' ya karsi hepimiz sorumluyuz, müslüman kadınlarada daha büyuk sorumluluklar düşmektedir. Müslümanlığın güzelliklerini ulaştırarak, tebliğ ve irşad etmeliyiz.
ABDULKERİM KAYA
Beyefendi genel olarak dediğiniz doğru..
Meselem önerdiğiniz durum ya da İslamiyetin ,yüce dinin kendisi değil
Dolayısı ile İslam üzerinden lütfen bir savunma geliştirmenin
Fakat kendi memleketimiz için de aynı şeyleri neden yazmiyorsunuz..
Gazeteleri bilmem ama sosyal medya calkalanıyor
Muhalif, solcu kürt vesaıre bir sürü insan hakları ihlalleri
Çocuk tacızlerı ,kadın hakları ihlalleri
Bunlara değınmenıze engel nedir
Kaç bebek hapistedır mesela
Kaç çocuk tacize uğramıştır
Kaç insan işinden gücünden atılmıştır sonra da pardon denilmiştir..
Vaızsınız bilirsiniz tüm çocuklar günahsız değil midir mılletınden azade olarak
Vaızsınız bilirsiniz kimsenin kimsenin günahından mesul olmadığını mana olarak ıfade eden ayetin suçun bıreysellıgıne vurgu yaptıgını
İnsaf diliyorum..
cenkılgar tarafından 3/17/2018 12:29:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
cenkılgar tarafından 3/17/2018 1:19:22 PM zamanında düzenlenmiştir.