- 1197 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
✓ BANA GÜNAH ÖNERİSİ OLAN VARMI? CEHENNEME GİDİP YAVŞAKLARA Bİ BAKIP CIKACAĞIM.! ✓
✓ BANA GÜNAH ÖNERİSİ OLAN VARMI? CEHENNEME GİDİP YAVŞAKLARA Bİ BAKIP ÇIKACAĞIM.! ✓
Yakın tarihte icat edilen günah işleme özgürlüğünü kullanan ve bu sözde haklarını kullanarak, doğmamış sayısız yetim hakkını cep ellezi yapanları gözlemlemiş belli ki dombili.
Öyle gözlemlemiş öyle gözlemlemiş ki, binlerce insandan milyonlarca lirayı indiragandi yapan yada yapılmasına göz yumanlara önce kurulmuş sonra yumulmuş.
Haşıııırt....
Dün icat edilen günah işleme özgürlüğünü kullananları okuduğumuz gibi okuyoruz şimdide dombiliyi.!
İndiragandi yapanlardan yada yapanlara susanlardan cep ellezi yaptığı kendi indiragandisi ile addaaa gittiğini yazıyor manşetlerden gazeteler...
Addaaa gitmeseydi ve deseydi ki; ben sayın İstanbul milletvekilimiz "Metin Külünk" beyin işaret ettiği ve bugüne kadar hiç kullanmadığım günah işleme özgürlüğümü kullandım. Kim ne diyebilirdi? İnanın bana, günah işleme özgürlüğü mucidi olanın ve olanlara göz yumanların, dün yüzlerine gerekeni diyenler derdi yine denmesi gerekenleri.!
Diğerleri mi? Vardır bunda da bir hayr der ve cık cık cık ederlerdi en fazla emin olun.!
Sahtekârlık ve hırsızlık, yalan ve talan, iftira ve karalama gibi iğrenç ve utanç kaynağı terimleri, okşaya okşaya nüfus ettirdiler bu ülkenin büyük bir çoğunluğuna maalesef.!
Son olarakta işte, çıktı ve bir dombili kullandı sözde "günah işleme özgürlüğünü.!"
"Kullandı ve addaaa gitti.!"
Haksız isem söyleyin;
Tek bir gazete yada tek bir haber bülteni, "ALIN SİZE GÜNAH İŞLEME ÖZGÜRLÜĞÜ" demediği, yazmadığı sürece bu iğrençlikler son bulur mu?
Ama ne yalan söyleyeyim; cehennemi bu ve benzeri yavşağı yakarken görmek istiyorum.!
Bana acil cehennemi uzaktan seyredeceğim günah önerin n’olur... Mümkünse haktan ve hukuktan uzak bir günah olsun. Velhasıl; "sadece yavşaklara bakıp çıkıcam"
Ramak Kaldı / (Samim İĞDE)
YORUMLAR
Geçen Demet Akbağ'ın bir röportajını okudum. Her film çıkışı öncesi gazete ve televizyonlarda biten bir sanatçı takımı var ya,onlardan biri işte, şöyle diyordu; 'Artık politik mizah yapamıyoruz.' Bu gibi durumlar için bir şey korkusu diyorlardı ama yazmaya gerek yok.
Teşekkürler korkusuzca yazabildiğiniz için...