- 1135 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
SEVGİLİ PEYGAMBERİMİZİN EBEDİ KURTULUŞ MESAJLARI
İki cihan Güneşi,bir gün Kadınlara şöyle çok Güzel bir müjde vermiş,
(Müslüman bir kadın beş vakit namazını kılar,Ramazan orucunu da tutar,iffet ve namusunu da korur ve Kocası da kendisinden razı olarak ömrünü tamamlarsa,Cennete sekiz kapısından hangisinden isterse o kapıdan girer.) diye müjdelemiştir.
Ve Erkeklere de ( sizin en Hayırlınız Kadınlarınıza karşı Hayırlı olandır .) buyurmuştur...
Burada Aklımızda tutmamız gereken,hiç unutmamamız gereken bir durumda,
İffetli olmak,onu korumak,sadece Kadınlara mahsus bir özellik olmamasıdır. Erkeklerde İFFETLİ olmak, Eşine çok büyük sadakatla bağlı olmak,asla ona ihanet etmemek gerekiyor.
Hanımını,nikahlısını, başkaları ile aldatmak malumunuz olduğu üzere, erkeklere de Haramdır.
ZİRA ( ALLAHIMIZ İNANAN ERKEKLERE SESLENEREK İFFETİNİZİ KORUYUN.).BUYURUR.)
sevgili Pegamberimiz de Erkeklere seslenerek ( SİZ İFFETİNİZİ KORUYUN Kİ,EŞİNİZE KARŞI SADIK OLUN Kİ,ONU ALDATMAYIN Kİ,KADINLARINIZ DA SİZİ ALDATMASIN,SİZE KARŞI İFFETLİ OLSUN. )manasındaki uyarısını hiç unutmamalıdır.
Birde içki içen kumar oynayan ZİNA eden bir Müslüman,bu büyük Günahları işlerken önce,elbisesinden sıyrılır gibi, imanından sıyrılır sonra bu günahları işler,sonra da,o günahlara dönmemek üzere Tövbe etmesi üzerine,tekrar imanına kavuşur,manasındaki,Peygamberimiz Efendimizin,ikazını,uyarısını Hiç unutmamak lazım..ÖZELLİKLE,ELBİSESİNDEN SIYRILIR GİBİ İMANINDAN SIYRILIR İKAZI HİÇ UNUTULMAMASI GEREKEN BİR DURUMDUR...ADAM ÖLDÜRMEK,İÇKİ,KUMAR,ZİNA,GIYBET,KİBİR,ZULÜM GİBİ BÜYÜK GÜNAHLARIN KALBİN ,ALLAH KORUSUN ,BU CEHENNEMLİKTİR DİYE MÜHÜRLENMESİNE SEBEP OLABİLİR,DOLAYISIYLA ÇOK ÇOK SAKINMAK LAZIMDIR...
Zamanımızda maalesef bu Peygamber emrine uyulmadığı için bir çok Aile ocakları sönüyor,dağılıyor ve bir çok çocuk da mağdur oluyor.ve gözü yaşlı büyümek mecburiyetinde ve ömrü boyunca veledi zina ezikliği içinde yaşıyor.ve Ruh sağlığını kaybediyor..yazık,çok yazık.Ve Şahsiyetli,Karekterli, Dini bütün erkeklere,bazı kadınlar tarafından birlik de olmak teklif edilince ( Ben Eşimi çok seviyorum ve Allahım dan da çok korkarım,ben eşime İHANET edemem,ZİNA edemem,ZİNA en büyük Günahlardandır ve Büyük Günahların başlarında kidir.) şeklinde cevap verenlerde çok olmuştur.
Böyle kimseler Allah elçisi tarafından cennetle ve Allahın cemaliyle mükafatlandırılacakları müjdelenmiş,haber verilmişdir.
Tabii ki,zinaya yaklaşmayan Hanımlarda aynı şekilde müjdelenmişlerdir...
Yine insanları irşad ederken,Vahiy meleği insan suretinde sevgili Peygamberimize gelmiş ve ihsanın ne olduğu ile ilgili bilgi vermiş ve Resulullahın cevabına Doğru söylüyorsun Ya Resülüllaah diye tasdik etmişdir. ve sahabeyi kiramında İHSAN NEDİR? diye sormaları üzerine, üzerine ( İHSAN Allahü Tealayı görür gibi ibadet etmendir,Namazda çok Dikkatli olmandır.Sen Allahü Tealayı görmüyorsan da muhakkak,mutlaka Allahü Teala seni görüyor ,işte ihsan budur buyurmuş...
Bir başka zamanda iki cihan Güneşi insanlara şöyle seslenmiş ( size en büyük Günahları Haber vereyim mi? ) Sahabeyi Kiram ( Haber ver Ey Allahın Elçisi.) dediklerinde,
( Bunlar Allaha eş Ortak koşmak,Anne ve Babaya isyan etmek,Yalan söylemek ve Yalancı şahitlik yapmak dır. ) buyurmuş ve bunu o kadar çok,o kadar çok tekrar etmiş ki,
orada bulunan Sahabeyi kiramlar ( Keşke Allahın Elçisi,Resulallah daha fazla tekrar etmese de Kendisini daha fazla üzmese.. .)diye düşünmüştük,demişlerdir ...
ALLAH RAHMETİNİ VE SEVGİLİ HABİBİNİN ŞEFAATİNİ HEPİMİZE NASİP EYLESİN AMİİİİN,İNŞAALLAH.
ABDULKERİM KAYA EMEKLİ VAİZ. 14.03.2018,ANKARA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.