- 897 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
• İslamiyetin güncellenmesi gerekiyor sözünü malum şahsiyet değil de bir başka siyasetçi söyleseydi
neler olur du?
neler neler…
Üzgünüm
hiç sevmediğim kadar.
İslâmiyet indirilen son din, Kur-an indirilen son kitap, Hz Muhammed (s.a.v) son Peygamber, kıyamete kadar bozulmadan gidecek ki, İslâmiyet, daha önce indirilen dinler ve kitaplar bozulduğu için indirildi ve İslâmiyet-ten sonra din gelmeyecek kıyamete kadar Peygamber de gönderilmeyecek Kur-an ise kıyamete kadar bozulmadan duracak çünkü Kur-an Allah Tealâ’nın kelâmı diye hepimize böyle öğretilmedi mi?.
İslâmiyet’in güncellenmesi demek ne demek?
Açığa alınmış bir akılla düşünüyorum
bu neyin nesi
bu niye?
Bugün malum şahsiyet, 14 Asır önce indirilen hükümleri uygulayamazsınız dedi, neden?
Ne anlatmaya çalışıyor?
Ne mesaj veriyor?
Ben açığa alınmış akılla, dışarıya çıkarken anladım
içeride bir şeylerin kaldığını…
Ve bu bir şeyleri anlayabilmek için biraz geriye gidelim İslâm ülkesi olan Türkiye de, malum şahsiyet kendi deyimi ile külliye-nin açılışını yapacak, açılışa papa geliyor ve açılışı gerçekleştiriyor. Oysa, İslâm inancına göre hristiyanlığın hiç bir hükmü kalmadığı gibi, papanın da hiç bir önemi yoktur. Fakat İslâm önderi dediğiniz şahsiyet, yani bir-iki partinin, bağın-bahçenin cumhurbaşkanı, sarayın açılışını yapması için papayı getiriyor bu işte bir tezat yok mu?
Eee ne diyeyim
ne izafe edeyim
hedefi kabalıktır bazen hayatın
bu inceliğin
daha incesi yok.
Git olmaya yakın, gel demeye uzak
evet, Türkiye’nin ayıbıdır, arıdır
itinayla güncellenmesi gereken
ak parti iktidarıdır.
İslamiyetin güncellenmesi gerekiyor muş? Ha/tırlatırım, feto denen soytarı da, dinler arası diyalog başlatmıştı.
Netice de papa külliye denilen kaç-ak-sarayın açılışını yaptı, bir süre sonra ermeni soykırımı yalanını ortaya atmıştı ve ardından devlet ricalinden birileri sıraya girmiş özür dilemişlerdi.
Bir süre sonra, İstanbul, fener rum patriği, Lozan antlaşmasını çiğneyerek İzmir’e Metropolit atamıştı ki, biz bunları haberlerden duyuyorduk ve yasak olmasına rağmen, milletimizin istememesine rağmen bu hengâmede malum şahsiyet birçok kiliseyi onardı ve hizmete açtı sonuç olarak ta geriye sümme hâşâ İslamiyetin güncellenmesi kaldı.
Ne yazsam
anlaşılmaz
ya da ne söylesem duyulmaz
fakat bir konuya daha dikkat çekeyim
Dikkat çekmek istediğim; birçok yerde son zamanlarda yapılan camilerin mimarisi kiliseyi andırıyor. Başımdan geçen bir hatıramı neşredeyim ki, geçen sene bu zamanlar yaşadığım bu nadide şehir İnegöl’ün Kemâl Paşa mahallesinde Boşnak Camii şadırvanındaydım bir araba durdu İstanbul plakalıydı, camını aşağı indirdi bakar mısınız beğefendi; biz şeyi arıyoruz şeyi yani kiliseye benzer Camiyi dedi.
Vallahi aynen b/öyle dedi.
Sani Konukoğlu Camiini soruyor(du)
Ve, adama cevap veremedim, kaldı ki yolunu tarif edemedim oturdum şadırvanın oturağına ve de açığa alınmış bir akılla düşündüm…
Ne düşündüm?
mimarisi kiliseyi andıran Camiileri
ve toki evlerinin tepelerini
ve de ben hafifletici sebeplerden dolayı
yaşıyorum hayatı
diye düşündüm.
Bütün bunlar olurken-yaşanırken, bilimden-ilimden uzak tarikatlar ve birçok İslâm âlimi bozması, iğrenç açıklamalar yapmaya başladı ki, bunlar birer tesadüf değil.
Fakat, ben takatim kadar mesulüm bilinciyle söylenecek-yazılacak çok şey var da hulasa ederek bazılarından sadır olan bazı sözleri ele alayım ki, öz kızını kucağına almasın, asansörde (katgezerde) halvet meselesine ve sakalsız çocuklara bakmayın fetvasından, genç kaynana şehvet uyandırır herzesine kadar son olarak malum şahsiyet İslâmiyet’in yeniden güncellenmesi gerektiğini söylemiş oldu.
Hani İslâmiyet kıyamete kadar olduğu gibi kalacaktı ve hani Kur-an Allah Tealâ’nın kelâmıydı bir harfini bile kimse değiştiremezdi ne oldu ş/imdi?
Efendiler; bunların bu hataları
yanılma ile yanlış değil
yanılma ile olsaydı uyaralım-ikaz edelim
ankastin (kasten) yapanlara
mücadele edilir
nasihat edilmez.
Yüce Türk’ün kimliğinin ardına saklanmış, İslâmiyet ile Türkiye’yi ve Türk milletini dönüştürüyorlar…
Türkiye sessiz-sedasız bir şekilde işgal ediliyor!
İslâmın galebesi
temsil ve taktik planında örselenirken
ehemmiyete haiz
inandığım renge bürünmüş üzere
küfre sürüklenmiş
tamire muhtaç akıllara
diyorum ki, siz hiç Müslüman oldunuz mu?
olduysanız bile yok sayın
sayın; malum şahsiyet bilâ Müslüman
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.