- 528 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ağlarım Ben De
Kimse konuşsun istemiyorum evet. Tüm dünya sussun, sessizlik konuşmaya başlasın. Bunaldım.”Ölmek istiyorum“dur belki de bunun bir başka dilcesi. Kendimi sorgulamaktan yoruldum her zaman insanın kendisini sorgulaması gerektiğini söylerken. Hani bir bıraksalar izin verse hayat ve bünyem ölene kadar uyumak istiyorum bir tek ölüm geldiğinde saygıdan biraz doğrulmak. Hiçbir şeyime saygı duyulmazken canıma saygısı olduğuna inandığım ölüm... Sordun değil mi okurken nasıl diye saygı duyar ölüm senin canına diye içinden hatta “almayacak mı onu senden ne saygısı” da demiş olabilirsin. Cevap vereyim müsade et düşünme bunu; sevmediğin bir dünyada sıkıntılar içerisinde değersiz görüldüğün bir dünyada nefes almak yaşamak mı? Eğer öyleyse ben yaşamak zaten istemiyorum ee bu bana en büyük saygı değil mi? Evet. Neden böyle şeyler yazdığımı sorarsan... her yazı aslında sadece bir kişi okusun diye yazılır benim gözümde. Evet onun da bunu okuma oranı belki milyonda bir o da belki ama daha iyi bir oran yok. Bir insan bir insanı silebilir. Küser konuşmaz da hatta... Peki ya susulan, konuşulmayan kişi seviyorsa bu öldüğün halde gömülmemek mi? Yoksa, varlığının bir önemi yok mu demek? Yav ne bileyim işte bu ne... ya bildiğim tek şey yaşamak olmadığı bunun. Nefes alınca içim sıkışıyor. Aldığım nefesin tadı yok desem biri belki der ki önceden alıyor muydun tadını nefesin tadı mı olur diye. Olmaz mı? Öyle bir tattı ki zamanında; hani çocukken sabah erken uyanmak koymazdı en sevdiğimiz çizgi filmler için kalkardık heh işte o sabah erkenden kalkışlar gibiydi onun kokusunu çekmek de. Bence oksijenken insanı yaşlandırıp öldüren o oksijen onun konusunu taşırken içimdeki bir şeyler ölümsüzlüğünü ilan ederdi. Şimdi ölümsüzlük iyi mi oldu o bir şeyler için. İşte ben bu yüzden buna ağlarım biriken gözyaşlarımın kadehini onun için kaldırırım.
Not: Sevmek güzel. Her şeyine tamam dersiniz. Zamanı geldiğinde elbet bir şekilde gidecekler diye bildiğiniz halde yine de o sevgilinin hiç gitmeyeceğine inanarak bugün yaşarsınız. Eğer sevdiğiniz ya da eşiniz hala yanınızdaysa ona yanınızdayken özel olduğunu hissettirmenin gurur duyulacak bir şey olduğunu hissettirin. En azından kendi adınıza...