- 646 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜLLÜ HAYIRSEVERLER
Gizli kahramanları göreniniz oldu mu? Hani şu evi çekip çeviren, sabahtan akşama kadar evinde düzenlemeler yapıp adına ’ev hanımı’ denilen? Görmediniz mi gerçekten? Size biraz ev hanımlarını anlatayım o zaman.. Sabah kalkar ve başlar gün koşuşturmacası; kahvaltı, ev halkını uğurlama, mutfak, ev içi düzenleme, süpür/sil, mutfak, öğle yemeği, ütü, çamaşır, akşam yemeği, yine mutfak, çay/meyve faslı, tekrar mutfak... Bunun üstüne çocuk eklerseniz varın siz düşünün... Bir de çalışan kadınlar var Rabbim yardımcıları olsun... Peki bu kadınlar maaş alır mı? Hayır tabii ki de, onlar yuvanın hayırseveridir adeta... Bu gönüllü hayırseverlerin en çok akşamleyin kapıdan içeri giren erkeğin "Bu saate kadar ne yaptın?" sorusuna üzüldüğünü biliyor muydunuz? Çok kırılıyorlar, haberiniz olsun... Düşünün bir kere ; işyerinde saatlerce mesai yapıyorsunuz ve patronunuz size "Ne yaptın şimdiye kadar?Bugünkü ücretini maaşından kesiyorum" dese ne hissedersiniz? İçinizden koca bir "Yazık!" kelimesi geçer, haksız mıyım? Peki hayırseverlerimize yazık değil mi? Üstelik onlar herkes uyuduktan sonra bile mesailerine devam ediyorlar. Ertesi günün hazırlığı, ağlayan bebek, altını ıslatan çocuk, ateşi yükselen başında beklenilen bir hasta...
Eşimiz, annemiz, kardeşimiz kim olursa olsun gelin bu gönüllü hayırseverlerimizi mutlu edelim. Akşam elinizde bir çiçek ya da olmadı yanağına şefkatli bir buse kondurun. Bütün yorgunluklarının nasıl bir anda silindiğini gözlerinde görebilirsiniz... Bu adımı atmak sevgi dolu bir bakış için değmez mi...?!
Kurşunî
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.