Seni arıyorum aslında ..
Gecelerin sessizliğine uzandığım da aklıma gelişini seviyorum uyuduğunda yüzünüzdeki o tebessümü ayrı izlemeyi ayrı seviyorum
yanmda nefes alış verişlerin düşer gözümün önüne tane tane kokun gelir pesine burnuma buram buram sen kokarım göz kapaklarından öpme istegi olur yine, kıyamadığımdan ne öpebilirim ne dokunabilirim her zerrene ,içimden fısıldarım sana seni seviyorum seni çok seviyorum seni bir ömür seveceğim .. yüzün yüzüme dokunur sonra yüzündeki her çizgi yüzümdeki çizgilerle bütünleşir sanki yanağım göğsüne kayar kalbinin atışı sonsuz bir melodi oluşturur göz kapaklarım usulca kapanır hayaller başlar,kollarım belini sıkı sıkı sarar belimde de senin elin... bir anı bu kadar mı eşsiz olur her gecenin sessizliğinde solum sağını bu denli mi arar gözlerimi kapatırken sen,açarken sen, huzur verici her an, bu anı güzelleştiren gecelerimin sessizliğini midemdeki kelebeklerle sesli kılan sen, nasl bir mucizesin .. şimdilerde yerini yastığa vermiş olsan da sadece kendi kokum dört duvarı sarmıs olsa da sesinin yerini sesim almış olsa da kalp atışların sessizliğin içinde kaybolmuş olsa da her uzandığım da bu beden seni arıyor aslnda ... uyuyamadığım her gece o anı yasamak ister içten içe ... huzur sensin aslnda, derin bir uyku, güzel bir neşe, koca bir hayat.. sensin ...