geceye sitem !
Geceye sitem,
Ben!
Yalnızlığımla baş başayım yine.
Sitemle başlamak istiyorum yazıma.Geceye dedim ama,aslında belki de; kendime, bana sitemim.
Yüreğim anlamıyor, beni .Ya da dinlemiyor.Ne yapabilirim bilemiyorum?Elimden gelen yazmak. Sitem etmek ,belki duyar beni,yüreğimin içinden seslenişimi.
Sensiz ve de yalnız bir bendeyim.
Belki de sitemim yalnızlığımadır.Sanadır.Bu sitem; güzelliklere,sevgiye,bahara değil ki ;sana.
Saklamak istedim hüznümü,sen görme diye,derdimi söyleyemedim kimselere,sana bile.
Darıldım gittim.Naz ettim.Yine geldim.Şiirlere sarıldım,mektup gibi yazılar yazdım.
Beklemek. Umutla ,ümitle,korkmadan, güzellikle,sevecen bir kalple.
Yarınları düşlemek,güneşli günlerin hasretini anımsamak.
Seni seven bu yürek,kimi zaman coşkun duygularla,kimi zaman hüzünle,bazen de naz edip terk ederek,sevgisini kalbine gömerek,konuşan bir ben oldu.Sana sitem etmiyorum ki ;ben karanlık geceye,beni korkutan duygulara,ezip giden dünlere sitemim.Kendime, hayatıma, yaşamıma.Belki de özleme, hasrete,gurbet ellere,sevgiye, aşka.
Hep içimde yeşeren karmaşık duygulara,acımasız bir dünyaya,her daim kırılgan bana,gurbetten yazılan hasret dolu yazılara, şiirlere.Bu gece karanlık.Bakıyorum görmeyen gözlerle.
Sitemim sanadır aşk.Her ne kadar geceyi bahane etsem de bilmelisin ki,söyleyemediğimdendir.Gökyüzüne,parıldamayan yıldızlara,esen rüzgara ,fırtınalara.
Bu gecelik böyle olsun.Yaralı bir ben,düşünen bir ben.Gel .Yalnızlığıma. Yüreğim ol, canım ol.
Bir şarkının nağmeleri ol,doldur kulağımı,sızlayan ruhumun sesi ol,canı ol,soluğum ol.Çekip gitme yüreğimden. Yanımda olamasan da her daim bende ol.Yolum ol,özlemim ol.
Sen bakma bana ,her şeyi sana dokundurarak yazsam da,sitemim sana değil ki;karanlık geceye,hayata,düşen yapraklara, sonbahara,gelmeyen bahara,açamayan gonca güle.
Böyledir ,işte aşk!
YORUMLAR
kendinde misin?
Ben sendeyim farz ettim
Misafir değil ha
Kalbinin sahibi,
Hani yıldızlar göğe misafir, ay ev sahibi olur ya
Sen de gönlümün Ay,ısın
Bilmedin mi seni nasıl beklediğimi
Nasıl özlediğimi
Nasıl da düşlere dalıp hayaline sarıldığımı
Bir gidiyor
Bir geliyorsun yaa
Ben bir ölüyor bir diriliyorum
Hani sesinle şiir okursun ya bana
Sırf şiir okumayı bahane edip sesini duyurursun
Sen bilemezsin kalbimin nasıl da yerinden çıktığını
Sitem diyorsun, geceye aşka...
Aşka sitem edenin aşkla ne işi olur ki
Değil mi ama?