- 474 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SEVMEK ?
Sevmek Denizde dalgalara benzer,gelgitler yaşatır insana.Yıkılır dümenine sarıldığın teknen,kaybolur yol gösteren fenerin, tek pusulan. Bir fırtına gelir alır götürür hepsini .Enkazın altında saklı kalır hayallerin. Kaldırmak istesen, tutmak istesende ellerinden gittikçe uzaklaşır senden,gecenin poyraz rüzgarlarında kaybolur.
Ulaşılmaz olan sevgilidir.Ulaştıkça senden kaçan,yıkılmak için fırtınayı sabırla bekleyen.Verdiği umudu çekip alan acıyı teninde sonuna kadar hissettiğin.
Sevmek; geceleri aydınlatan bir mum misali damla damla eriyip kaybolmaktır. Sevmek adını suya kazımaktır bulandırmadan. Sevmek hakedene layık tek gerçektir ona yakışan.
Sevginin kıymetini bilenlere gelsin. Gerçek sevenlere.Kalbinde acıyı sonuna kadar hissedenlere,mum olup gecenin karanlığında damla damla eriyenlere,leylasını arayan Mecnun’a gelsin.
YORUMLAR
Çok çok yenisiniz bu sitede. Şimdi fark ettim, saatler önce; ( bu yazınıza yorumumu yazdığım anda; 6 saat önce katılmışsınız aramıza.)
Hoş geldiniz.
Sevgiyle geldiniz. Ne mutlu size.
Düşündüren şiirinizden sonra, düşündüren bu yazınızı okumak yine düşündürdü beni.
Sevmek, sevgi üzerine yüksek lisans yapmadım ama, o kadar çok kitap okudum ve o kadar çok şiir yazdım ki sayısını hatırlamıyorum bile. Sevmek konusundaki bu yazınızı hepsinin bir özetiydi sanki. Az, öz, ama çok düşündüren.
Kutlarım.