- 1128 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İşkenceci televizyonlar(tekrar)
Bu sabah işe gelirken çorba içmek için oturduğum lokantada, televizyon kanalı açık...
ardı- ardına saydığı bütün melânet haberler ile sabahın bu temiz vaktinde,
rûhumu öyle bunalttı ki sorma. öyle ki; memlekette, dünden kalmış ne kadar üzücü haber varsa,
damperli kamyondan dökercesine orada seyredenleri bunalttı.
Kalktım çorbanın ücretini öderken; - Usta, çorba iyi idi de şu televizyon yayını iştahımı kesti.
Bu saatte, "Yurttan Sesler" dinlememiz gerekmez mi idi? diye, söyledim.
-"Abi, ne yapalım... nereyi çevirsem, aynı haberler." deyiverdi arkadaşımın oğlu mahcupça.
Hayırlı işler dileyerek yola koyuldum.
İkiyüz metre yürüdüm de hâlâ etkisinden kurtulamadım, duyduklarımın...
İnsanımızı işte böyle zehirliyorlar...
Pekçoğu, sözbirliği etmişçesine...
Allah, böyle yayınları yok etsin İnşallah...
Çekeceğimiz çile varmış...
Bedelini ödüyoruz.
Televizyonsuz geçen o günleri özler oldum… Aile fertleri ile iç-içe, gönül- gönüle.
Bir gün gelecek ki; pikap-plâk gibi televizyon da unutulacak… Televizyonsuz; Yazlıkçı oteller olacak.
Bu sözümü; Aklında tut.
Saygılar.
Kadir Yeter. 09.3.2018.TRABZON.
Önceki yayın, târih ve sayfası: 08.01.2008 Sâlı.
www.edebiyatdefteri.com/9137-iskenceci-televizyonlar/
YORUMLAR
Hocam,
yillar once ben de bir lokantada yemek yerken tv iskencesine maruz kalmistim. yedigim yemekten zirnik zevk alamadim. Ben de para oderken tepki gosterdim. Bana verilen cevap cok orjinaldi; "abi musteriler istiyor, ben ne yapayim!" Yutmadim ama seslenmedim. Kimse lokantada yemek siparisi yaninda haber siparisi de vermez diye dusunuyorum. Olay, robot gibi tv'nin acilmasi. Hangi kanal olursa olsun, onemli degil.
Size verilen cevapta bastan savma; alternatifler var. Muzik kanallari, belgesel kanallari vs. vs. Hem kim yemek yerken tv seyretme ihtiyaci hisseder bilmem, yani kapatilsa kimse acin felan demez herhalde.
selamlar,
abdullah
kadiryeter
Sağlıkla kal...
kadiryeter 2018
Son yıllarda hiç televizyon izlemiyorum. Sizin de belirttiğiniz gibi izleyince insanın morali bozuluyor. Bana hiç bir şey vermeyen bu yayınları izleyerek neden zamanımı harcayayım?
Kaleminiz daim olsun. Selam ve saygılar....
kadiryeter
Yakmadığın elektrik için yurtdışına paramız gitmediğine sevindim.
Şimdiki sayaçlar, mikron miktarda sarfedilen Kwh.'i hesabımıza, vergili gider olarak kaydediyor.
SL Ampullerin de modası geçti... Şimdi, Led dönemi...
Televizyonsuz ev, sokaktan dâvetsiz gelecek dertli ancak, gereksiz haberlere geçilmez kaledir.
Saygımla...
kadiryeter 2018 TRABZON.
Hepsi felaket tellalı Ağabey mahsus yapıyorlar bazı kanallar diye düşünüyorum. İnsanı zıvanadan çıkartıyorlar...
kadiryeter
"Mazlumun âhı, yerde kalmaz"...
Türkiye Cumhûriyeti Devleti'nde,
çamaşırsuyu ile dezenfekte edilmesi için çok geç kalınmış bir cam var!...
TELEVİZYON CAMI!.
İsmail Zeytinciye; sağlık ve camdan, olabildiğince uzak kalması dileğimle...
kadiryeter 09.3.2018 TRABZON.