- 607 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hay-at
Hay-at
Hayatta insanın başından birçok gün geçer. Her günü özel yapan tek şey, o gün de ölmemiş olmaktır. Birçok zorluklar onlarca güzellikler gizlidir bu günlerin içinde. İnsan her güne bir kura çeker ve sonucuna da katlanmak durumunda kalır. Ancak bazılarımız yaptıklarının sorumluluğundan hep korkar, ister ki başkası çeksin cezasını, ödülleri alsın o yalnızca. Bu adaletsizliği çevresindekilere yaşatan binlercesi vardır elbet. Ama ne acıdır ki her iyi insanın başına bi tane bu sorumluluk kaçkınından düşer. Buna da kader derler.
İnsan acayiptir. Acı çekse de sever. Tıpkı acı biber yemeyi sevenler gibi mazoşist olabilir bazılarımız. Bazıları da kendilerine ceza vermek için acıyı seçer. Bazıları da bilmeden gider acıya. Hayatta herkese yetecek acılar vardır. Menüye bakıp seçer bazısı, bazısı şefe bırakır tercih hakkını. Sonuçta hayat güzeldir demeyeceğim, diyemeyeceğim, hayat devam eden bir oyundur. Kuralları değişir herkese göre ve kimsenin elinde hayatı kullanma kılavuzu yoktur. Bu yüzden kendi kuralına göre oynamalı insan. Şike yapmadan, ofsayta düşmeden.. Ha-yat yan gelip yatma yeri değildir. Kuralları koyup bozmadan yanlışla doğruyu tatmadan hayat yaşanmamış kabul edilir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.