Ben Neredeyim?
Ben neredeyim?
Özlediğim,hasretini her an yaşadığım özlem kentinde olmayı isterdim…
Uzaklara dalıp gidiyorum.Yağmur yağıyor,soğuk bir gün,durgunum, düşünceliyim,hasretim…
Hayal ediyorum,bakıyorum.Uçsuz, bucaksız engin mavi denize.Yağmur damlaları düşmekte;damla damla…
Birden; gözlerimi alamadığım,mavi denizle, gökyüzünü birleştirdiğim,sonsuzluğu düşlüyorum.
Bir damla oldum.Yüreğine düştüm,hissedebilesin diye.Belki de özlem gidermeye geldim.Dünyanın uzak bir yerinde, bilinmez bir düşün içinde, hayallerimle, yalnızlığımla konuşuyorum.En iyisi yazmak, düşünceleri paylaşmak.Bir nebze de olsa dinlenmek,kendine gelmek diyorum.
Üzgün ben!Uzaklara dalıp giderken, birden; içimde kelebekler uçuşuyor,yüreğim kıpır kıpır.Ben orada olduğum yerde değilim ki;hayallerimin beni bıraktığı yerdeyim.
Sendeyim…
Ey Allahım! İnancım, güzelliğim, sonsuzluğum,aklımın, ruhumun sahibi, benim rabbim.
Dilimde dualar,yüreğimde sevgim,yazdığım şiirlerim,denemelerim.Bunları yapabilen ben; neredeyim,peki?
Hangi kalbin,hangi yüreğin,hangi aşkın,neresindeyim?
Yine kayboldum.Kendi yalnızlığımda.Çıkmayı başaramıyorum,bulamıyorum kendimi.Sen bulabilir misin? Yürek kentim dediğim; sevgim,bilebilir misin?Nerede olduğumu.
Günler günleri, geceler geceleri kovalamakta.Aylar, mevsimler geçip gitmekte.Şu garip yüreğimle, yine ben baş başayım.Kendimi anlatmaya çaba gösterirken; hangi sevgi kentinin yüreğindeyim?Ben kimim?Neredeyim?Hangi aşk beni esir almakta?Özlem, hasret öyle bir büyük ki.
Kavrulmuşum ben!
Bahar gelirken vuslat yakın mı dersiniz?Yoksa;düşlerimde konuşurken, hayallerimin gerçekleşmesine, mutluluk yoluna varabilecek miyim?Sevdiklerim nerede?Hayatım, geçmişim,duygularım ve ben. Kendim neredeyim?Hangi duygulu aşkın içindeyim.Beni ben yapan,sevgim neredeyim?
Sevginin açlığını yaşayan ben!Umudunu; mini, mini mutluluklarda bekleyen duygusal ben.Dili olmayan yürek yangınım.İçimde biriken diyemediklerim.Sevgiyi sevgide bekleyen, sevginin güzelliğini yaşamayı arzu eden ben.
Sevgi dilenilir mi ?Ne dersiniz?Var mı böyle bir şey?
Dili olsaydı, konuşabilseydi. Belki diyorum.Sevginin dili yüreğinde,içinde. Konuşan kaleminde,hissettiklerinde.
Beklemek.
Hayatın güzelliğine inanmak. Hep ben olarak kalabilmek.
Sevgiyle.
Kucakladığım özlem kentine…
YORUMLAR
Sevgi dolu bir yüreğin izdüşümü ve kendimi bulduğum satırlar ki; kaybolmuşluğumun ayan beyan sunumu aslında her yazdığımda sorguladığım içimdeki ben ve hayat da eş zamanlı sorgularken bazen çok çok ürktüğüm ve kırmaktan çok çok korktuğum billur kalpler yine içim içime sığmazken bir o kadar ters yüz edip içimi bir anlamda hayata kafa tuttuğum...
Sevgilerimle sevgili arkadaşım...
Güzel yüreğin dert görmesin.
bilinmez bir gemide bir okyanusun girdabındayım
Yani senin yüreğinde,
Mahşerin ortasında,
Yüreğin, bir avuç şimdi;
Geleni gideni olmayan ıssız bir diyar,
Derin bir vadinin en güzel yerinde bir saray gibi
Cennetin ortasında,
ben sendeyim,
Yani yüreğinde, bir avuç sızı gibi
Derin mi derin hissettiğin...
"Benimsin dediğin"
mâşuk
fuzuliM tarafından 3/8/2018 10:05:54 PM zamanında düzenlenmiştir.