BIR YUREK HIKAYESI
YENI BIR DUNYA TANIR GIBI UFUKLARA YELKEN ACTI YUREK,DENIZDEN YUKSELEN HER DALGA ONU BIR BILINMEZE SURUKLEMEK ISTERCESINE HIRCIN VE DELIYDI,SOGUKTU AMA MAVIYDI.
HIRCIN DALGA SON BIR CIRPINISLA BIRAKTI YUREGI YANLIZLIGIN KIYISINA VE CEKILDI USUL USUL KENDI LIMANINA.HAIN CIKMISTI DELI DALGA.BIR YUREK YANLIZLIGIN KIYISINDA,KIMSESIZLIGIN AYAZINDA USUMEZMIYDI?UMUTLAR YARINLAR TUKENMEZMIYDI?
UMUDA YELKEN ACIP BASLADIGI YERE GERI DONMEK GIBIYDI YANLIZLIK.UMUDU ARARKEN UMUTSUZLUGUN GIRDABINA KAPILMAK GIBI,ISIGI ARARKEN GUNESIN AYAK BASMADIGI ISSIZ TOPRAKLARDA YESERMEYE CALISMAK GIBI VE KURUYAN CORAK TOPRAKLARIN SUYA HASRET TANECIKLERI GIBI YANLIZLIK.
BOYLE OLMAMALIYDI,ASLINDA YUREK KOSKOCA BIR DUNYAYDI.YANLIZLIGA MAHKUM EDEN DENIZ,DENIZIN KISKIRTTIGI DALGA VE DALGANIN SAVURDUGU KIYI.HEPSI YUREGIN ICINDEYDI VE ISTESEYDI YUREK,HEPSI EMRINE AMADEYDI.YANLIZLIKTA UMUTSUZLUKTA HER DAIM KOCAMAN YUREKLERE KOLEYDI.
UMUTSUZLUK YANLIZLIGI DOGURDU,YANLIZLIK KORKUYU,KORKU YUREGI HAPSETTI KARAMSARLIK KILIDIYLE KARANLIK ZINDANLARA KILITLEDI.
YUREK BAGRINDA BARINDIGI GUCU KRSFETTI,SEVGI TOHUMLARINI UMUTSUZLUGUN,YANLIZLIGIN TOPRAGINDA YESERTTI.
.....HER YER AYDINLIK HER YER SEVINC VE HER YER UMUT SIMDI!....
YORUMLAR
sevgılı azra kutlarım çok güzel bir çalişma yureyıne saglık
anlatım ve yazı bırbirini tamamlamış eteta deli esen rüzgar misali arkadaşlar ın ben akledemedıklerı burası olsa gerek dıye dusunuyorum
yazan el okuyan dıl derleyen yureyı kutlarım
sevgi ve saygılarımla esenlıkler dilerim
yaşar saglam