- 899 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İZMİR
Hiç bu kadar kendimi dinlememiştim. Hiç bu kadar kendimle kalmamıştım. Günlerdir alışık olmadığım bir düzende yaşıyorum. Aklıma geleni yaptığım, boşluğa baktığım beynimi dinlendirip ,kafamın içinde ki sesleri duyduğum günlerin sayısı oldukça azdır.
Kimsenin gelmediği zili çalmadığı günlerdeyim .Çünkü yine yeni bir şehirdeyim. Bu yaşamaya çalıştığın kaçıncı şehir. Ama artık sanırım son şehir. Neden mi ? Çünkü biz herkesin gelmek istediği ,merak ettiği, içinin geçirdiği o şehre yerleştik. Insanların rahat yaşadığı,adına şarkılar yazılan, sokaklarında aşıkların el ele gezdiği canım şehir,İzmir.
İnsan karakterlerini az çok anladım. Fakat herşeyi tam iyi biliyorum dediğim anda öyle bir şeyle karşılaşıyorum ki yok artık diyorum .Bir şehirde yaşayan insanların sayısı arttıkça karanlık insanların ruhu felç olanların aynı zamanda insanlığını yitirmiş insanların sayısı da artıyormuş. Ne zaman ben artık akıllandım desem yine bir hayal kırıklığı çıkıyor karşıma.
Artık dostluğu kitaplarda arar oldum . Ancak birsüre sonra ondan da yoruluyorsunuz. Beyniniz yoruluyor öğrendiklerimizi paylaşma isteği duyuyorsunuz. Ancak bunu paylaşacak aynı dili konuşacak bir dost arıyorsunuz bulamıyorsunuz.
Ne diyelim ya sabır deyip bir yerlerde okuyan yazan insanlarla karşılaşmak dileği ile diyorum .
YORUMLAR
Değişimden her şeyin nasibini aldığı gibi, ne yazık ki İzmir de aldı. O eski İzmir yok. Benim de son durak diyebileceğim ve hayalimdeki şehirdi, ama artık değil. Eski halini şu anki haline tercih ettiğim için söyledim, sakın demorolize olmayın. Kaldı ki, herkesin beklentisi farklıdır. Umarım beklentilerinize cevap verir, başka arayışlar içine girmezsiniz.
Her şey gönlünüzce olsun.
İlkay Yavuz
Muhteşemdi yüreğinizden özgün kaleminize dökülen nameler ve duygularınız,vallahi duygulanmadım değil sevgili İlkaycığım,gerçekten,de boşuna demişler güzel İzmir diye Aşık olduğum iki şey var biri değerli eşim dudu hanım,biriside İZMİR aşığım ikisine de,gavur iz,mir deseler de onlar haltetmiş balık kokar deniz kokar bu şehirde,yaşamın anlamı vardır iz.mirde kordonda konakta kemeraltıda karşıyakada
,ve saymakla bitmeyen her yerinde çeşmede urlada foçalarda güzel bahçe gülbahçe mordoğan karaburtunda daha ne deyim anla işte.öylesine duygularınızı izmire yönlendirmişsinizki inanın bir öğretmenin öğrencilerine vermiş olduğu der niteliğinde idi tebrik ediyorum sizi ve şiir yüreğinizi,kucak dolusu selam ve sevğilerimle..