- 1200 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AYNA
Şiir yazmayı aynaya bakmaya benzettim bugün…
Her bir şiir, aynada yüzünüze bir müdded bakmakla, geçici bir belge olarak düşündüm.
Kâğıda yazılarak kayıt altına alınmış eser, ne vakit basılıp- yayınlanırsa, aynada gördüğünüz çehre, fotoğrafını çektirip duvara asmak üzere çerçevelenmiş büyük boy fotoğraf gibi kalıcı olur.
Mezartaşlarının kalınlığı arttıkça daha uzun ömürlü olacağı ve her türlü darbeye karşı mukavemeti artacağı düşünülebilir.
Düşünceleri kalem ile kâğıda yazıp saklamak- ömür boyu saklamak pek zor. Eser baskısı ile çevre illere ve ilçelerine bu eserleri ulaştırmak, kitabın ömrünü uzatır…
Birden çok sayıda kişinin tek poz fotoğrafta yeralması da böyledir. Topluluk çekilen fotoğrafta, kişi sayısı arttıkça, korunma süresi de artar… çünkü, koruyucu sayısı artar.
Sigorta şirketleri de böyledir; şirket, kendini de sigorta ettirir.
Aile mezarlıkları, şehir mezarlıkları kadar uzun ömürlü olmayabilir…
Torununun çocuğuna kalacak mezarlık arsasının kaç parçaya/ hisseye bölünebileceğini hesaplayın. Çevrenizde, 150 Yıllık aile mezarlığı olup- olmadığını araştırın.
Basılı eserlerin, üçüncü hamur kâğıt ile basılmış olanlarını; basım yılı ile kâğıdının sağlık durumunu değerlendirin.
Aynaya bakın…
Aynada iz bırakmak üzere.
kadiryeter Kadir Yeter.
03.3.2018 Cumartesi.
Kavakmeydan Mahallesi. TRABZON.
YORUMLAR
Baktım üstadım...
Tavsiyenize uyup artık hep bakacağım.
Selam ve sevgiler....
kadiryeter
"Güzel yüzünüz solmasın..."
Sağolun...
kadiryeter 2018