- 657 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
genç kızdan yaşlı adama- 1. mektup
1. Mektup
Genç kızdan yaşlı adama
EN GÜZEL CÜMLELERİ HAK EDEN ADAMA:)
Mektuba böyle başlanmaz zannedersem. Ama ben hangi başlangıcı seçsem eksik kalır diye düşündüm. Her neyse, nasılsın? Mektubum seni şaşırttı mı? Ben Trabzon’a döndüm. Ve sana uğrayacaktım ama her şey ani oldu. O kadar üzgünüm ki. Seni göremeden gelmeyi hiç istemedim. Hele de o el yazması kitabını okuyamadan döndüğüm için yaşadığım burukluğu anlatamam. Neyse ki beni umutlu ve mutlu kılan bir şey vardı. O da döndüğüme en çok sevindiren şey: Sen hatırladığını umuyorum ‘’ Karadeniz turunu’’ Seni burada bekliyor olacağım. Hatta sınavlarım olmazsa seninle beraber bi kaç şehre bile gelebilirim. Aaa unutmadan içinden çıkan diğer şeyi sana buraya dönmeden verecektim fırsatım olmadı. Bu arada mektup yazmaya bayılıyorum ama o dönemleri ucundan kaçırmanın verdiği şeyle sürçü lisan ettiysem af fola !.
Kendine çok iyi bak beni unutursan bozuşuruz haberin ola. Umarım yakın zamanda buluşuruz. (Görüşürüz)
22.09.2016
B.G
2
DOSTLARIN İLKİ, EN GÜZELİ, EN ÖZELİ…
Her defasında ilk işimiz bizim yeniden tanışmak… Hayalini kurduğum, huzur bulduğum onca kitapların arasında pasajın o sevdiğim demli çayıyla iki lafın belini kırmak. ‘’O kitap var mı kitapçı amca, şu kitabı bulabilir miyiz, Yaa bastır artık şu kitabı da imzalayıp bana ver.’’ İstediğin kitaplar burada ayarlarız, korkma evlat anı yaşa! ‘’ Onca lakırdının ardından her defasında sımsıkı sarılmak, her sarılışımızda. Dört yaşındayken tutmuştun elimi ilk. Boşta kalan elime tutuşturduğun ilk hikâye kitabımla Burak’a koşmuştum benimde var diye. Babamın hadi hazırlan kitapçı amcana gideceğiz daha diye seslenişlerini hatırlarım hala. Ve omzuna güvenle yaslandığım hep orada var dediğim güler yüzlü adam…
İyi ki kesişti yolumuz. Minnettarım
OKYANUS’UM benim!
B. G..
2016
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.