Sallantı...
Bilinsin isterim ki kim iyiliğin ve adaletin yayılması adına hizmette bulunmaya kalktıysa, taşa tutulmuştur. Bunun sebebi aleniyetle ortadadır şöyle ki;
mevcut düzenin bir çok kişiye sağladığı menfaat, adalet sistemini onların gözünde menfaat bozucu bir hale getiriyor. Bunu savunma yöntemleri ise tarihte yapılan hataları, olası hataları göz önüne getirip, mübalağa sanatını da çığır açıcı şekilde kullanıp, halkın gözüne sokmalarından aleniyetle ortadadır ve bir suçluluk psikolojisinin dışa vurumudur.
Kime sorulursa sorulsun durumun bir bakıma izahı, çıkar savaşında payını kaybeden köpeklerin havlaması mahiyetinde bir azınlık savunmasının bölücü öncü sesleridir. Bu kısa değerlendirmemde belki keskin kelimeler ile bir takım değinmeler yapmış olabilirim. Bunun sebebi ise adaleti ve mazlumu savunma hususunda ki sert duruşumuzun verdiği bir notadır. Biz, bilimci yahut seçkin gösterilen bir aydın grubu değiliz. Bununla beraber kanıtlar herkesin vicdanındadır. Tutup da devamlı belge ile konuşacak olursak vicdani kıyasın bir hükmü kalmaz. Normal düzeyde her vatandaş birlik ve beraberlik ister ve bu isteği hususunda ki iradesini beyan edebilir. Bir bakıma yaşadığımız günlerde gündemin sayısız ipi vardır ve her bir ucu binlerce kişinin elindedir. Rızkını kazanmak için tüm gününü veren bir çalışan çocuğu olarak gururla söylüyorum ki vatanını daima vicdani bir bakış açısıyla savunan ve merhamet hususunda düşünen, hareket eden bir zümre mevcuttur ve oldukça kalabalıktır. Bir akademisyen kadar, bir araştırmacı kadar geniş bilgiye, keskin fikirlere sahip olmasa da bu asil zümrenin sahip olduğu en kuvvetli değeri hak bilinci, kanaatleri, aile bilinci, saygısı, vicdanı ve sağduyusu, merhamet ve ahlaki sorumluluklarının yüksek bilincidir. Bu toplumu ne kadar da kötüleseler, bu gerçeği değiştirmeyecek bir inanca sahibiz. Böyle bir toplumun üyesi olmaktan gurur duyuyorum. Eğer bir suçlu varsa tüm işlenen tatsız olaylarda bunun tek mümessili kendini akil atfeden medyanın bozuk dünya ticari düzeni uğruna kendi toplumunu her şekilde pazarlama eşekligine meyletmesidir ve ölçüsüz hırslarının götürdüğü insan olma bilinçsizliğidir.
Allah bu topluma ve devletimize zeval vermesin ve muvaffakiyetler nasip etsin...
Selam ve dua ile...
can-i