- 524 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Edep
Sevgili Dostlar; Size şöyle bir soru yöneltiyorum. Edep! Evet sevgili dostlar Edep sizce size neyi nasıl şekilde aksettiriyor? Tabiki ’de bu soruyu sormadan önce sizlere şunu sormak istiyorum: Şu zaman ’da Edep ’i tanımlayabilecek kimse var mı? Eğer ki Edep ’i tanımlayabilecek kimse varsa hiç şüphesi olmasın ki, Dünya ’da olup bitenlerden bir haberdarı yoktur ya da bu olaylara göz yummuştur ki Edep ’i tanımlayamayacaktır. Evet sevgili dostlar bu kullanmış olduğum cümleden dolayı bana sitemkar sözler ile karşılık vermek isteyebilirsiniz belkim ’de aranız ’da beni haklı olanlar ’da görecek... Ama ben size şöyle söyleyeyim hiçbir cümle benim için umursanacak kadar önemli değil. Neden mi? Evet açıklıyorum sevgili dostlarım. Son zamanlar ’da yaşanan vahşice, iğrenç olayları medya ’da görmekten ve bu haberleri ’de kimimizin çocuğu, kimimizin kardeşi, kimimizin ablası ya da ailesi bu olaylara şahit oluyorlar (oluyoruz). Bundan dolayı ’da Edep ’in tanımını ben dahil tanımlayamayız, neden mi sevgili dostlar. Şöyle küçük bir anımı anlatacağım sizlere. Sosyal medya ’da bir rastlantı üzerine izlemiş olduğum bir video ’yu anlatacağım. Evet sevgili dostlar; bir anne köpek, yani işte bazen kullanırız hayvan işte ne yapacağı belli olmaz deriz ya hayvanlardan korkarız, hayvanların sessizliğinden dolayı yanından geçerken ürkek halde yürürüz ’de, aslında hiçbir zarar vermeyeceğini bildiğimiz halde neden o şekilde bir tavır sergileriz hiç düşündünüz mü? Cevap ’ı meçhul değil mi? Çünkü bende cevabını bulamadım. İşte bizler sevgili dostlar dili olmayan hayvanlar ’dan, bir mezarlıktan geçerken ürkek bir halde sanki mezardan birinin çıkıp gelecek hissi olmasından dolayı korkarız ’da, neden yakınımızda ki kişilerden korkmayız? Bunu hiç düşündünüz mü! Evet ve ya Hayır cevapları havalarda uçuşuyor bunu hissediyorum çünkü. Evet diyenler kendince haklı, Hayır diyenler de kendince bir sebebi var ki ondan dolayı kendilerince haklı buluyorlar.. Neyse sevgili dostlar, video ’yu kaldığım yerden devam edeyim sizlere.. İşte sevgili dostlar, bir anne köpek, kendi öz yavrusu olmadan, bir başka hayvanın yavrusuna kucak açıp emzirebiliyorsa onun yaşaması için yanı başından ayrılmıyorsa o zaman Edep halen daha yaşıyor demektir. Ancak bu Edep bizler için geçerli mi derseniz bana göre geçerli değil derim. Neden mi, peki? Çünkü 3.5 yaşında ki bir kardeşimizin, evladımızın vahşice bir olaydan dolayı öldürülmesine, ve yaşamış olduğu katilce duruma şahit olmasından dolayı Edep ’i tanımlayamam. Ve de Edep ’i hâlen daha tanımlayabilecek dostlar varsa da onları selâmetle uğurluyorum gönül köşkümden...
Selâmetle Sevgili Dostlar..
Yazar- Okur: Fatih KUZU
Tarih: 21/02/2018- Şubat, Saat: 02:18
Konu: Edep
Hikayesi: Sevgili bir bilge ile konuşulan bir konu üzerine yazmış olduğum bir yazıdır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.