- 847 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SENİNLE
Seninle bir kır gezisinde hoşça bir vakit geçirmek ne güzel bir bilsen.
Olunca elerim ellerinde yüreğinin sıcaklığını hissederim o zaman
Bak gör nasılda çabuk akıyor zaman
Cennet olur bütün kuş uçmaz kervan geçmez çöller.
Sen dizime başını koyunca bütün dünya benim olur bilir misin ? Belki senin için hiç bir anlamı yoktur bu davranışın. Ama benim için dünyanın en iyi davranışıdır bu yapacağın. Anlıyor musun beni.
Parmaklarım sacının arasında olunca dünyanın en güzel çiçeklerin arasındaymışım gibi kendimi mutlu mesut hissediyorum.
Ne de güzel yayılıyor etrafa papatyaların kokusu. Dünyanın en güzel kızın beline dolanınca kollarım.
Gözlerinin içine bakınca sudan çıkarılmış balık gibi can çekişmekte yüreğim. Anlıyor musun zavallı aşkımı sevgilim.
Gider biricik aklım başımdan. Mecnun olur diyar diyar gezer dururum.Senin izini bulmak için gecemi gündüzüme katarım.
Ne de güzel erir içim. Ağustos sıcağını yemiş Munzur dağının karı gibi. Çağlar soğuk suyum. Girlevik Şelalesi olurum.
Sevgilim şimdi anladın mı beni? Benimle olmanın önemini.
Ne de çabuk akıyor zaman sen yanımda olunca. Anlamını yitiriyor zavallı zaman ve mekan
Seninle birlikte olunca sevgilim. Dünyanın gelecek geçmiş en şanslı insanı olurum birden.
Bitiyor derdim tasam. Yeniden şu tatlı dünyanın peşine düşerim sen bu dünyada olduğun için.
İrfan GÖRGÜN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.