- 1468 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
ÇOCUKLAR DEĞİL ZALİMLER ÖLSÜN
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
ÇOCUKLAR DEĞİL ZALİMLER ÖLSÜN
Yaradan süsleyip,püsleyip vermiş dünyamızı ama ne kaldı elimizde.!
Biz insanoğlu üretmek değilde tüketmek için gelmişiz.
Güzel olan ne varsa,iyi olan ne varsa yok etmişiz.
Vurmuşuz, kırmışız öldürmüşüz.!
Ama çocuklar öldürülmez,çocuklar sadece sevilir unutmuşuz.!
Bizler ne ara böyle kötü olduk,ruhumuzu boşadık duygularımızı taşlaştırdık.
Yoksa çocuk olmadan, masumiyet nedir bilmeden mi geldik buralara.!
Anne ,baba değil miyiz; çocuklarımız yok mu..?
Her şeyi bırakalım bir yana ,İNSANLIĞIMIZ YOKMU.!
Bu kadar mı ucuzlaştı insanlık .
Ana kuzusu,süt kokan bebeklere çocuklara kadar mı indi kötülükler.!
İşte ondan ateş düştüğü yeri yakmamalı,ateş hepimizi yakmalı ki ,acilen tek yürek olmalıyız.!
Daha fazla çocuğun,bebeğin ve masumların canları yanmamalı.!
Ne zor şartlarda büyüyen yavruların gelecekleri yarınları yok olmamalı.!
Bu katiller durdurulmalı ,ya da içlerindeki kötülükler yok edilmeli.!
Kötülükler bizleri yok etmeden biz kötülüğün çeşmesini kapatmalıyız.!
Bu konuda neler yapılabilir ,önlemler nedir ,toplum olarak bilinçlenmeliyiz.!
Nerelerde açık yara varsa oraya devletimizin el atması gerekiyor.
Biz bu noktaya nasıl geldik ,bir yerlerde kanama var,kanıyoruz.
İşte bu gözden kaçırdığımız yerlere acil müdahale lazım.
Çünkü yaşanan her kötülük sonumuzu getiriyor.
Tabi ki bu tür kötülüklere tecavüzcülere en büyük ceza neyse onun uygulanması lazım.!
Hatta öylesine cezalar olmalı ki içlerindeki kötülükler korkmalı ve susmalı.!
Ama bir yandan da sevgi adında bir ders hayata,okullara hatta iş yerlerine,toplumun her kesimine zorunlu olarak girmeli.!
Biz millet olarak sevgiyi çağırıp sevgiyi yaymalıyız,unuttuğumuz değerlerimizi tekrardan ve bilinçli olarak yaşamalıyız.
Artık şu içinde bulunduğumuz kaplumbağa uykusundan acilen uyanmalıyız.!
Hatice NilüferDirilen
YORUMLAR
Cesur yazınıza teşekkür ederim.Ben şunu anlayamıyorum.Bu ülkede sivil toplum örgütleri yok.Yani toplum örgütlü değil.Sürü gibiyiz.Bakın gelişmiş toplumlara.Ama insan hakları diye bu namussuzların cezası olan İdam cezasını kaldırıyorlar.Kaldırırken sordular mı..Peki toplum tepki verdi mi..
Yazın bunu bir kenara.Af gelir bir zaman sonra, bunlar dışarı çıkar.İçimize sinmedi ama affı çıkardık diyenleri nasıl unuttuk.
Her sürü kendi kurtlarını yaratır,benim kurdum, senin kurdun der durur.
Ateş düştüğü yeri yakar.
Sağlıcakla kalın
cgececi tarafından 2/20/2018 1:50:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güne gelen gönül sesi yazınızın güzelliğine şapka çıkarıyorum.
yazınız, seçtiğiniz konu üzerine sayfalarca yazılar yazılabilir saygıdeğer kalem dost. Önce insan olmak ve nitelikli eğitim anlayışını sağlayabilirsek çocuklar, doğa... gibi alanlarda olması gerekenleri yapabiliriz umarım.
Ve hırslarımızı, sonradan görme aymazlıklarımızı terk etmek de işin bir başka boyutu.
Emeğe ve sanata saygımla.
güzel kardeşim çok güzel içini kaleme dökmüşsün bütün düşünürler deningibi duyarlı ve insan ve çocuk sevgisi olduğu zaman çocuklar ölmez zalimler kendisine çeki düzen verir. yaşasın çocuklar kahrolsun zalimler ve çoçuk düşmanları.