- 498 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kahveanede oynanan oyunda çay parası BEŞ LİRA ödemeyi içlerin sindiremezler, hile yaptılar deyip diğerleri köylerine giderlerken nizamiyenin önünde yetişip kapışırlar
Beş Lira Yüzünden
Yazımızın neresinde kalmıştık
Doğrusu ben de unuttum sayılır. Bahçeme gitmiş toprakla meyve ağaçlarını bakımı ilaçlanmısıyla uğraşmanın keyifli yorgunluğuyla dönmüş oluyorum.
Önceki bölüme baktım Cinayet duruşmasına başlamak üzereymışım.
Evet meslekte ’ cinayetle biten’ sorgulama duruşmasının heyecan ve huzursuzluğunu yaşıyorum.
" heyecanın neyse de huzursuzluğun neden!?" diyorsunuzdur.
Haklı olabilirsiniz de buradaki ortamı, kaynaşan kalabalığı görmüş, yaşamış olsaydınız...! diyorum.
Savcılıkça yapılan sorgulamadan alınan ifade vs. den sonra dosya halinde geldi, benim bölümde gerekli kayıt işlemlerinin ikmali yapıldı. Savcı Bey gelmiş "ifadeleri aldım. incele kararını ver fezlekesini hazırlayıp..."
Yani bu sıkıntıda bir an önce... olaylar patlak vermeden vs. demek istiyordu. Bu bir talimat değil. duyulan görülen endişenin yansımasıydı.
Uzatmayayım okudum. Gerekli notlarımı aldım
Sadece tutuklanması istenenlerin ilk savunma anlatımların dinledim. Kendilerinin de duyacakları sesle katibe yazdırdım.
Dosyası incelendi: GEREĞİ DÜŞÜNÜLDÜ.
..................................................
....................................................
Tutuklanmalarına.
müzekkerelerinin yazılmasına, yakınlarına vs
Tamamlanması için dosyanın..............
İtiraz yolu açık olmak üzere karar verildi!..
Devamı yarın
Kavganın sebebi beş lira
Tarafla Bir Ölü Bir ağır yarala
iki hafif yaralı
Yarın tüm bunları özet ve isim vermeden anıyı yeniymiş gibi yaşamış olacam.
’Her şeyin ilki unutulmuyor ’ derler
Ve evime gidişim, kapı kedi köpek korkum vs en keyifli bölüm yarın ya kısmet demiş ata binmiş giderken gelin hanımın dediği gibi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.