- 893 Okunma
- 20 Yorum
- 0 Beğeni
ÖLÜM BİR KERE YAŞANIR / NEDEN SUSUYORUZ...
-Anadolumun yiğitleri Vatan/namus/Bayrak/İstiklal uğruna kurşun yağmuruna tutulurken/yavuklularına/baba ocağına hasret şehit düşerken terörle mücadele kapsamında hiç bir siyasetçinin/bürokratın/rütbeli askerin/para babası iş adamlarının çocukları kandile gitmez ve Aktütün gibi çoğu yerde şehit düşmezken....O’nlar açık denizlerde gönüllerince tatil yaparken SUSUYORUZ...
-Ne yazık ki Vatan topraklarımız ardın sıra satılıyor susuyoruz...
-Atatürk’ün devrimleri gereksiz ve tartışmaya açık deniyor susuyoruz...
-GSMH nın % 83’ünü belli bir kesim zıkkımlanıyor/aralarında pay ediyor susuyoruz.
-Bir kısım vatandaş muhteşem bir servet/saadet zinciri ile yaşarken....öte yandan ekmek uğruna bedenini satanlara fahişe diyor ve yine susuyoruz..
-O diğerleri alenen hayasız/ahlaksız/her gece başka kollarda/alkol-uyuşturucu ve fuhuş batağında olmalarına rağmen...SOSYETE diyor yine susuyoruz..
-Birileri Dubai/Mayami/Londra/Paris’i yol geçen hanı yapıp akşam yemeği için gidip dönerken; Diğer yandan milletim çöplükten beseniyor gecenin karanlığında pazar atıklarını topluyor.Gören olmasın diye de başını öne eğiyor öyle ya yine de onur taşıyor ama susuyoruz...
-Birileri 73 milyonun sırtından hayasızca geçiniyor hammar jipler/caprio BMW ler /XM-10 lar/Porsche larla gezer tozarken...diğer yandan işe gitmek için 1 ytl yi zor bulanları görüyor ama susuyoruz..
-17 canın kucaklarımıza şehit düştüğü gün /Hava kuvvet komutanı golf zevkinden mahrum kalmayarak ne yani ...Aktütün’e ben mi gitseydim diye pervasızca konuşurken..Senin oğlun niye Aktütün’de/Kandil’de/Cudi’de değil diye
sormamız gerekirken susuyoruz...
-Kilis Belediyesinin tüm imkanları kullanılarak 1 gecelik sünnet düğünü için özel parke taş döşenen şehir stsdyumunda akın/akın gelen şehitlerimizin
cenazelerine rağmen AKP Kilis M.Vekili Hasan KARA’nın 5 yaşındaki oğluna dillere destan bir sünnet düğünü yapılıyor.HALAY BAŞI Milletimin Vekili..hediye/takı yarışı sabahı buluyor ama susuyoruz..
-Henüz hiç bir netlik kazanmamış ve çoğunun suçsuz olduğu belli olan sözde ergenekon davasında M.Kemal’ler/ATA’lar tutuklanıp biz Mustafalara/ Kuvva’lara/Sarızeybeklere göz dağı verilmek istenirken/
-Öte yandan Deniz feneri yardım derneğinin içi bürokrat ve siyasetçiler aracılığı ile nasıl boşaltılıyor ve Alman Eyalet mahkemesi bu kararı kesinleştirmişken....Halen en önemli kurumlardan RTÜK’ün başında bulunan Zahit AKMAN ile K/7 nin sahibine Almanya’ya giriş yasağı konmuşken;Almanya’da bu güne kadar görülen en büyük yolsuzluk davasının ucu siyaset ve bürokratlarımıza dayanmışken susuyoruz
-OYSA ÖLÜM BİR KERE YAŞANIR / NEDEN SUSUYORUZ...
-Sısıyormuyuz/Susturuluyormuyuz.....?
-Susuyoruz..
-Alman mahkeme, Ankara’ya haber göndermek zorunda kalıyor...Dosyayı isteyin/biz de gönderelim diyor.Buna rağmen Adalet Bakanı ve Savcılar da tık yok.Neden susuyoruz? ucu nereye dayanırsa dayansın yeterki ülke aklansın...ama susuyoruz/korku endişe,panikle ancak medyayı sindiriyoruz ve medya mecburi susuyor..
-Gerçeği,demokrasiyi,ulusu ve Atatürk’ü konuşan herkez içerde/yalnız sözde soykırım la 2 milyon ermeni Türk’ler tarafından katledilmiştir diyenler ayrıcalıklı olarak ödüllendirilmiştir...
-Ergenekon Savcısı Zekeriya ÖZ’ün F Cemaatince okutulduğu/yetiştirildiği gün ışığına çıktığı halde...Sözde Ergenekon kasıtlı yaratılmıştır diye haykıramıyor ve susuyoruz.
-Konuşanın Coplandığı/işçinin panzerlerle/biber gazları ve tazyikli su tankları ile bi çare düşürüldüğünü görüyor ve hiç birşey yapamıyor susuyoruz..
-Rantiyeciler/takkiyeciler ve...ve...işte o’nlar dokunulmaz kılınmıştır..
-Borsamız/bankalarımız/telekom hizmetlerimiz/gelir getiren tüm kurumlarımız haybeye gitmiştir.Ülke toprak-gayrimenkul-gelir demirbaşları yoksulu kalmıştır eee....ne olacak? mühim mi? Demek ki mühim değil ki susuyoruz.
-Haaa...o arazi/toprak/yeşil alan imar mühendisleri ni de unutmayalım milyon dolarları da cebe indirip hala,ceylanderisi koltukları işgal ediyorlar ya; aahhh...içim acıyor.Bu nasıl pişkinlik ? Bu nasıl utanmazlık ? Susuyoruz...
-Daha çok sustuklarımıza döneceğim...
-ÇÜNKÜ ÖLÜM BİR KERE YAŞANIR / NEDEN SUSUYORUZ...
YORUMLAR
Yıllardır acıların en büyüklerini sırf siyaset olsun diyemi? yaşıyoruz..!
Yok şahinlerin taktiklerininmi kurbanız veya TSK.yıpratma cabasının eseri mi ? <O kadar grift sorular çıkıyorki karşımıza ben bile takip ederken yoruldumm!
Dostum yazının tümüne yakın bölümüne siyaset siz bir şekilde imza atarım..!
Bunuda ifteharla söylüyorum...
Evet malesef ekonomik çalkantılar arasında dizilerin boğuntusunda uyutuluyoruz, susturuluyoruz, Allah göstermesin sanki Yugoslavyanın son zamanlarını yaşdığım hissine kapılıyorum zaman zaman ve ürküyorum, üşüyorum...
Dostum sağlık ve sevgi ile kal..puan veremiyom ama tam pun bu duygulara...
öft
Yüreğini kutluyorum dostumm!
Yazdığın her satır, benim düşüncelerime eş. Öyle güzel yazıyorsun ki, SENİ OKUMADAN GEÇMEK KAYIP. Yüreğine sağlık değerli arkadaşım. Bu arada sevgili kardeşim, Ali Cemal Ağırman ın, dizeleri de çok kayda değer alınmalı bunlar yazılmış oyunun bir parçası, Ey TÜRK milleti UYAN!
Ulusumuzu içerden ve dışardan ateşler sardı
Türk, kürt, alevi Sünni,
Dindar,dindar olmayan diye ,Sünni ayrışmalara gitme
Dost gözüken ABD.Oyun içinde belliki yine oyun yazdı,....
puan verilmiyor ama, benden de 10...
Öyle korktuk ki yaşadıklarımızdan, ögrendik susmayı !
Bilemedik insanca yaşamayı, hak uğruna savaşmayı..Susduk susakaldık...
Hani o utanma konusu varya sonuna kadar katılıyorum.Hepimizin o utancı paylaşması gerektiğine inanıyorum..Derler ya bir yerde kötülük varsa yapan sen değilsen bile göz yumuyorsan o kadar suçlusun diye...Sustuk işte...Ölüm onursuz yaşamaktan daha mı zor ki.. Sevgiler bu kaleme...
sevgili dost, sürekli sorguladığımız ama bir türlü gerekli bir biçimde ifade edemediğimiz toplumsal sorunları topyekün kısa bir yazıya sığdırarak bizlere niçin susup pasifleştiğimizi soruyorsunuz
evet. üstüne ölü toprağı dökülmüş bir topluma dönüştürüldük...otoritenin totaliterizmi altında yıllarca ininm ininm inleyen bir millet çocukluk döneminden çıkamadı...bu faşizan yapı eninde sonunda bizi toplumsal bir kadastrofiye sürükledi.akıltutulması ve suskunluk bir hastalık halini aldı...suskunluk bundan olabilir...
çok şükür si z bizim dilimiz oldunuz...muhteşem yazınızı heyecanla okudum...hatta niçin böyle bir yazıyı ben yazmadım diye hayıflandım da...'ama olsun...bir dost kalemle ifadesini bulmuş, sosyal meselelere değinen ve bize ayna tutan,bizi kendimize getiren böylesi bir yürekli yazıyı yazmak cesaret işi...belki de en cesaretlimiz mahzun prensestir...O'ndan başkası bu yazıyı yazamazdı belkide'...dedim..
puan vermek mümküm olmuyor...10 puan benden...
Gurbuz tarafından 10/10/2008 9:46:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ahhhh arkadaşım ahhhh!!!
Sen susmuyorsun...
Aslında ben de susmuyorum...
Susanlar utansın.
Bu sitelerde bile 'Girme bu konulara' diyenler utansın...
Susmayanlar, susmak istemeyenler bir avuç vatansever...
Halkımın %90'ı 'Bana dokunmayan yılan bin yaşasın.' politikasını güdüyor.
O yılanın kendilerini yavaş yavaş öldürdüğünün farkında değiller.
Keşke büyük kesimlere ulaşabilse bu yazıların...
Keşke halk belli kanalları değil de ülkenin durumunu ortaya koyan kanalları izlese...
Keşke herkes gözünü açsa...
Keşke sözde kalmayıp herkes taşın altına elini sokabilse...
Keşke Kurtuluş Savaşı'nı yeniden başlatabilsek...
Keşkeler o kadar çok ki...
Yüreğine sağlık arkadaşım. Tüm kalbimle yanındayım ve yine tüm kalbimle kutluyorum seni.
Daha acele etmeyin bu yazılar için Sn. Mahzun Prenses
Hele bir ülkenin satılacak yeri kalmasın... bize kış kış desinler kendi vatanımızdan ! ( satın alanlar )
Yani Filistinin durumuna düştüğümüzde....
Heee laaa... dedikleri doğruymuş... vışşşş... haggatten de satılmış laaa der uyanırız !
Ben size bir soru sorsam ve okuyuculara...
Bu ölü toprağını üstümüze kim serpti ?
Vallah Billah ben serpmedim... a'ha da iki gözüm çıksın serptiysem...
Öyle iyi bir dille kaleme alınmışki yazı, okuyan şaşmalı bence...
Onca gazetedeki köşe yazarı daha iki kelimeyi bir araya getirip yazamazken konuşamazken, aymazlık, şaşkınlık, üç kağıtçılık tavana vurmuşken, siz ne de güzel kaleme almışsınız yaşadıklarımızı ve görmek istediklerimizi...
Kısaca gerçekleri...
-Konuşanın Coplandığı/işçinin panzerlerle/biber gazları ve tazyikli su tankları ile bi çare düşürüldüğünü görüyor ve hiç birşey yapamıyor susuyoruz..
Susmamızın ve sindirilmemizin bir nedeni de,yukarıdaki ayrıntıda gizli,oysa birlik olsak ve hep aynı çizgide hakkımıza doğru yürüsek çok iyi olacak,duyarlı yüreğin
bir kez daha düşündürdü beni sevgili Atiye,selamlarımla.
Sizi candan kutlarım.Gerçekleri yazdınız.İlgililer duymaz görmez.İşine gelmeyenlerde yumar gözünü...
Masal gibi...Bir sepet üzüm...Tek tane yok çürümemiş ve biz sağlam salkım arıyoruz.
Çürükler seçilme uğruna paralar harcıyor.Varsa sağlam olan haram yemediği için parası yok.Ne seçilebilir ne de aday olabilir.Çünkü adaylıklar liderlerin listesinde...
Hatır,Gönül,Çıkar,Rüşvet,bizim şirket,Bizim çete
Yalan,dolan,Soygun,Talan vs.Yüklemekte sırtımıza kamburu.
Bir de" bana ne" girmiş beynimize.
Ben deyneklerin ucu pis diyorum.Hangini elimize alsak.Bin kere ölmekteyiz susarak...
Doğruları birleştirin.Eğrileri geçer.Ama birleştiremeyiz.Çünkü suskunuz.
Çok haklısınız...Yazmadıklarınız var...
Kutluyorum sizi...
Sevgili dostum Oğuz....
oğuzzzzzz ya herro ya merro vur vur ondan sonra sonuna kadar yanındayım yapma be kardeş yazıda hassas ve takipçiyim en gerçeği yakalar yazarım and olsun parti politikam yok bak yazılarıma mhp/chp/akp hepsini yazmışım günahlarıyla....haaaa ŞEHİT POLİSLERİMİZİ yazdım antoloji.com/tüm gruplarda....Başlk...Şehit GAFFAR'ın Şehit ÇOCUKLARI/POLİSLERİ...ordan oku her yerde farklı gündemim var.Siyah beyaz...BJK..
Üselik bir önceki yazıma bak o da Karakol baskını ve Şehitlerimize dair...selam
ahhh ah öyle bir güzel susturmuşlarki bizi. nefes almaya korkar olmuşuz. geçmişe bir bakalım kim ki konuşup gerçekleri dile getirmiş
anında vurulmuş asılmış veya hapisleri boylamış. ne diyoruz çocuklarımıza. sakın ha birşeye karışma yoksa başını belaya sokarsın diğe. bakma biz deliğiz diğe bize dokunan yok sevgili atiye. ellerine cesur deli yüreğine sağlık.
necva kıyak tarafından 10/13/2008 7:20:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
ŞEHİT KANI ÜZERİNDEN SİYASET YAPMAKTAN BIKMAYANLARDANSIN PRENSES..ŞEHİTLERE OLAN ACINIZI DİLE GETİREMEMİŞSİNİZ...ŞEHİT ASKERLERİMİZ ÜZERİNDEN AKP'YE YÜKLENDİNİZ..AMA ŞEHİT POLİSLERİMİZDEN HİÇ BAHSETMEMİŞSİNİZ BİLE..VATAN BEKÇİLİĞİ YAPARKEN ÖLEN POLİSLER SİZE GÖRE ŞEHİT DEĞİLMİ? YOKSA POLİSLERE BİR GICIĞINIZMI VAR! DENİZ FENERİ İLE EDEBİYATDEFTERİNİN NE ALAKASI VAR..O İŞ HUKUK İŞİ OLSA GEREK...SİZDEN DİYARBAKIRDA ŞEHİT OLAN 5 POLİSİMİZ İÇİN BİR AĞIT YAZMANIZI BEKLİYORUM...BİRDE YAZILARINIZI SİYAH RENK ÜSTÜNE YAZMAYIN,BUNALIYORUM...AKLIMA KENDİ İDEOLOJİSİNİN DIŞINDAKİ DÜŞÜNENELERİ KABULLENEMEYEN DİKTATÖR REJİM HEVESLİLERİ(DEMOKRASİDEN YOKSUN) GELİYOR...DEMOKRASİDEN YANA,DÜŞÜNCE VE İFADE ÖZGÜRLÜĞÜNDEN YANA DELİKANLI DAVA ADAMI SOLCULARA ÇOK İHTİYACIMIZ VAR...ENGEREK ZİHNİYETE KAPILMIŞSINIZ..SOLCULUĞUNUZU UNUTMUŞSUNUZ...ÜLKEMİN SEMPATİK GÖRÜNEN,PEYGAMBERE DİL UZATMAYAN,HALKIN YAŞAM BİÇİMİNE KARIŞMAYAN(BAŞÖRTÜSÜ),FARKLILIĞIMIZI ZENGİNLİK KABUL EDEN HAKİKİ MUHALEFETE İHTİYAÇ VAR...BU ARADA YAZINIZDA SONUNA KADAR YANINIZDA OLACAĞIM NOKTALAR ÇOK VAR...
Bu kahpe terörün arkasında
İnsan hakları maskesi altında
Rum ve ermeni lobileri barındıran
AB ve ABD var
Siyasilerimizi kandırıyor bu zındıklar
Ilımlı islam deyip
Atatürk Türkiyesini karıştırdılar
Atatürk Türkiyesinden korkanlar
Şimdi başka senaryolar ara oldular
Kendine gel ey yüce Millet evladı.
Ulusumuzu içerden ve dışardan ateşler sardı
Türk, kürt, alevi Sünni,
Dindar,dindar olmayan diye ,Sünni ayrışmalara gitme
Dost gözüken ABD.Oyun içinde belliki yine oyun yazdı,....Ali Cemal AĞIRMAN
Bildiğiniz üzre ABD ve AB de ermeni ve rum lobileri çoğunlukta, Amerikan ekonomisi ermenilerin elinde bunların 1915 deki olaylarla ilgili Atatürk Türkiyesi ile hesapları var
Bunların Lozan ve Montro anlaşmaleri ile Türkiye üzerindeki yarım kalan hayalleri var,
Bunlar Çannakaleyi geçemediler, Yani Çanakkale geçilemezi yıkamadılar aşamadılar, şimdi ise paravan arkasında maşa kukla bölücü teröre ,maddi manevi siyasi, iktisadi, her türlü katkıyı yaparak türk ekonomisini çökertmek
Atatürk Türkiyesini zaafa uğratarak, emellerine bu yollarla ulaşmak
Malesef ki ,malesef bizlerin zayıf noktası ,bu puşt ülkelere bazı siyasilerimizin göbek bağı ile bağlı olmaları yani takiyeci zihniyet,
AB ve ABD gelen her türlü emirler harfiyen yerine getiriliyor
Birde utanmadan Şehit cenazelerinde protokol oluşturarak
timsah göz yaşları ile halkı kandırılıyorlar.
Cenazede protokol olmaz canlar , ön saflarda halkı timsah yaşları ile kandıracaklarını sananlar önce güney doğudan on beşer yirmişer Türk Bayrağına sarılı cenazeler gelirken ulusun bağrına ateş düştü hafta içinde altı yüzbin polis eşliğinde yılın düğünü yapılmazdı
Protokelde timsah göz yaşlarını dökenler önce sahte raporla Amerikaya askerlikten Vatan görevinden kaçırdıkları oğullarını Askere güney doğuya göndersinler
Testisleri çürümüş raporu alan bu insan Amerikada çatır çatır çocuk doğuruyor.
Protokolde timsak göz yaşlarını dökenler önce Katile Sayın Şehidime kelle demenin ne olduğunu hangi yüzle hangi ahlakla şehidimin cenazesine katıldığını açıklasınlar
Şehitlerimizin içinde bir tane zengin çocuğu yok hepisi Anadolu Arslanları birileri rioda kartalkayada ulu dağda, 7 yıldızlı otellerde uzatmalı sevgilileri ,ile ceviz kırarken Anadolu çocuğu hem geçinemeyen ailesini düşünüyor, hemde bölücülerle mücadele ediyor kahramanca şehit oluyor
Bu ülkenin kaymağını yiyenler, din iman, kran, peygamber diyerek yim paştan , Deniz fenerinden götürenlerin çocukları nerede
Allahtan korkun kuldan utanın be yüzsüzler
Protokolde ön saflarda yerini alanlar Mehmetçiğime Atatürkün Ordusunu Askerlik yan gelip yatma yeri değil diyerek küçük düşürmenin hesabını , askerlikten kaçan oğlunu hesabını bir versinler
Protokolde ün saflarda boy gösterenler Talabaniyi kırmızı halı üzerinde, BAba şevkati ile nasıl karşıladıklarını, Barzaniye nasıl kardeşimiz diye sıcak mesajlar gönderdiğinin hesabını damat beylerin Kuzey Iraktaki barzani ortaklılığını hesabını bir versinler
Hani Amerika bize istikbarat veriyordu, hani BBG evi giibi terörü teröristi gece termal kameralarla izliyor idik
350 Teröriste 61 Mehmetçiğim g3 ile kahramanca tam 9,5 saat direniyor, peki bu zaman zarfında kobralarımız, tanlklarımız toplarımız, uçaklarımız nerede idi
insan Allahtan korkar 9,5 saat kahraman Mehmedim mücadele ediyor bir tane uçak havalanmıyor aklım ermiyor şaşkınım,
Atatürkün Ordusu Tarihe mal olan bir Kahraman ordu Kardak KRİZİNDE , 1974 Kıbrıs Barış Harekatında beş Parmak dağlarını aşan Kahramna bir ordu hala beş parmak dağlarında asılı duran tanklarımız var neler oluyor bize Ey yüce Millet neler oluyor
Hani insansız keşif uçakları kullanıyor idik, kimse kimseyi kandırmasın Askeri sivili , devlet erkanı ve halkı ile bu mücadelede biz sınıfta kaldık Atatürk sağ olsa idi Vallahi yüzümüze tükürürdü
Gatada Böbrek taşını aldıran Genel Kurmay Başkanımıza geçmiş olsun diyorum
Yaşa Varol
Atatürkün kızı , son derece saygın arif bir yazı
bizler ne yazzak ne anlatsak boş,
Gerekenler çalıyor, kendi keyiflerine göre, darbuka sazı
Saygılarımla
______şair 67______
ALİ CEMAL AĞIRMAN
şair67 tarafından 10/10/2008 2:20:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ölüm bir kere yaşanır evet haklısınızda Prenses,biz bu susmalarla kaçkere ölüp ölüp diriliyoruz asıl sorgulanması gereken o!!!
Her namlusundan fırlayan kurşunla toprağa düşen asker ve polisimizle ölüyoruz ve bizim cebimizden çıkan mermi paralarıyla aslında kendi ellerimizle kendimizi kurşunlamıyor muyuz?
Ve elektriğin suyun bedeli olmayan bölgelerde aslında biz ödemiyor muyuz vergilerimizle ki bu vergiler çocuklarımızın kursağına girecek helal bir lokmanın bedeli değil mi?Biz açlıktan sokakta geceleri çöpten geçinen insanlarla ölmüyor muyuz?
Ya oy sandıklarının başında hayırlara vesile olsun deyip bize ait tek özelimizi(tek özel diye vurguluyorum çünkü özel kalmadı artık mağlum kaç çocuk yapacağımıza bile kararı hükümet verdi ya) kendi ellerimizle sandıklara atarken aslında sandığa tıkılanın umutlarımız olması bir kez daha öldürmedi mi hepimizi?
Cesur kalemler olarak internet sitelerinde yazıyoruz da sesimizi duyan var mı düşüncesi çok kurcalıyor kafamı....
Türk devleti yüzyıllar boyunca her büyük sanılan gücü alt ederken bir avuç eşkiyaya güç yetiremiyor mu elbette yeter de kimler bitmesini istemiyor kimler askerlerimizin kanına ekmek doğrayıp öğün ediyor?İşte bütün bunlar beni ve benim gibi düşünenleri her gün öldürüyor.
İnsan bir kere doğuyor da bin kez ölüyor bu siyasi görüş içinde Prensesim.
Saygılarımla sorunları bir kez daha sorgulayan kaleminize tebrikler sunuyorum ve 10 puan veriyorum.
Kutlu/yorum
-Birileri 73 milyonun sırtından hayasızca geçiniyor hammar jipler/caprio BMW ler /XM-10 lar/Porsche larla gezer tozarken...diğer yandan işe gitmek için 1 ytl yi zor bulanları görüyor ama susuyoruz..
-17 canın kucaklarımıza şehit düştüğü gün /Hava kuvvet komutanı golf zevkinden mahrum kalmayarak ne yani ...Aktütün’e ben mi gitseydim diye pervasızca konuşurken..Senin oğlun niye Aktütün’de/Kandil’de/Cudi’de değil diye
sormamız gerekirken susuyoruz...
SİZE TEK KELİME DİYECEGİM SİZİN GİBİ YÜREKLİ BİR KİŞİ DAHA OLSA BU ÜLKEDE KİMSENİN SIRTI YERE GELMEZ KANLAR AKMAZ,O BİR KİŞİDE BEN OLAYIM ASİSTANINIZ OLARAK İNŞALLAH.KİM BİLİR BELLİ Mİ OLUR ATİYE HANIM KEŞKE BAŞIMIZDA SİZ OLSANIZ SAGLICAKLA KALIN,,,,
'' Ölümler çıplak gelir '' demişti düş sokağı sakinleri. Yazınıza eleştiri yapmayacağım bu gece.Bardağın dolu tarafını görüp , açık sözlü olduğunuz için teşekkür edeceğim.Katılmadığım her bir harf için muhalefet edeceğim ama, bu gece takdirleri hak etti açık sözlü makaleniz.Selamlar.
Gecenin bu saatinde yazınızı sindire sindire okudum.
Haaa...o arazi/toprak/yeşil alan imar mühendisleri ni de unutmayalım milyon dolarları da cebe indirip hala,ceylanderisi koltukları işgal ediyorlar ya; aahhh...içim acıyor.Bu nasıl pişkinlik ? Bu nasıl utanmazlık ? Susuyoruz...
-Daha çok sustuklarımıza döneceğim...
-ÇÜNKÜ ÖLÜM BİR KERE YAŞANIR / NEDEN SUSUYORUZ...
AHHHH. sevgili kardeşim,benim de içim acıyor.Ama elimiz
den birşey gelmiyor.Elbet bizim de kükremiş aslanlar gibi
atlıyacağımız bir zaman gelecek.Dolu bardağı bir damla su taşırır.O bir damlanın gelmesi yakın.
Kutlarım duyarlı düşünceli yüreğini.