- 846 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ülkemin Koruyucu Meleklerine
Ülkemin Koruyucu Meleklerine
Bir Şehit evladı olarak yazıyorum bu satırları hangi Abim hangi Komutanım okuyacak bilmeden yazıyorum ki benim için hiç fark etmez bu mektubu okuyan her kim olursa olsun bu vatanın evladı ve koruyucu meleği olarak okuyacaktır.
Sözlerime nereden başlasam bilemiyorum hangi bir duygumu yazacağımı bilemiyorum her biriniz teker teker ayrı birer canımızsınız. Gecenizi gündüze çevirerek kahramanca düşmanın olduğu her yere adım atan yüreğini ortaya koyan siz canlarımıza ne söylesek az gelir. Bu yolu hak yol bilerek Şehadeti düğün bilerek her yola çıktınız bu dava uğrun da son nefer son nefes kalıncaya kadar geri dönmeyeceğinizi bilerek gittiniz sınırlarımızı korumaya. Bir ülkenin sınırı o ülkenin namusudur sizler Türkiye’nin namusunu vatanımızın namusunu korumaya gittiniz varlığınız düşmana korku salarken dosta da gölge gibi koruyucu oluyor. Vatanı ve milleti için Dağ, Taş demeden Gece, Gündüz demeden vatanımın en doğusundan en batısına kadar ellerini bir an tetik den gözünü hedefinden nöbet alanından uzaklaştırmayan can Mehmetlerim can komutanlarım sizlere ilk başta selamlarımı iletmeyi bir borç bilirim.
Sizler yüce Türk milletinin asil soylu vatan evlatlarısınız. Her görevinizde yağmur, çamur, sıcak, soğuk demeden bizler için bu vatan uğruna sınırlarımız dışında sınırlarımızı korumak için ellerinizi bir saniye bile tetik den gözlerinizi hedeften ayırmıyor sınırlarımız içerisinde sınırlarımız dışında çatışmalara giriyorsanız Al Bayrağımıza olsan sevdanızdandır. Bu mektubu size yazarken kelimelerimi dahi seçecek duygularımı bulamıyorum bir kusurum olursa affedin can abilerim sizlere olan duygularımız o kadar kolay yazılacak duygular değildir eklimizden geldikçe sadece yazamaya çalışabiliriz size olan sevgimiz bu satırlardan kat be kat fazladır. Sizler bu milletin gurur tablosusunuz varlığınız bu millete bizlere her daim güç vermeye devam edecektir. Sizler Afrin de Çanakkale ruhu ile cenk etmeye Çatışmalara devam ederken bizler de burada dualarla yanınızda olmaya devam ediyoruz sizlerin arkasında destekçiniz olarak devam etmeye her zaman devam edeceğiz.
Mehmet Akif ERSOY unda İstiklal Marşımızda dediği gibi
Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;
O benimdir, o benim milletimindir ancak.
Sizler korku bilmeyen Gecenin Arslanları Gündüzün Kartallarınız bir bakışınız yeter tüm cihana korku salmaya Al Bayrağımdaki Yıldızlar sayenizde dört bir köşede dalgalanmaya devam ettiği sürece bu yeryüzünde yenilgi nedir bilmeyiz EvelAllah inşallah sizler ki gökyüzüne diktiğiniz her Bayrağımız la Yıldızımızı daha da parlatıyor daha da gururla dalgalandırıyorsunuz. O Ay Yıldız ki Türk milletinindir sizin de bastığını her karış toprak Türk toprağıdır Türkün vatanıdır, sizler dalgalandırmaya devam ettikçe Bayrağımızın üzerinden güneş eksik olmayacaktır. Mehmet Akif ERSOY un başka bir şiirinde de şöyle dediği gibi
Ey sürüden arkaya kalmış yiğit
Arkadaşın gitti haydi sen de git
Bak ne diyor ceddi şehidin işit
Haydi git evladım uğurlar ola
Haydi git evladım açıktır yolun
Zalimlere karşı bükülmez kolun
Bayrağı çek ön safa geçmiş bulun
Uğurun açık olsun uğurlar ola.
Ey yiğidim ayrılma hak yolundan düşme arkaya yiğidim, Arkadaşların bak senle birlikte nöbette, bak neler diyor cidden var mı sana engel olacak yolun hep açıktır gökyüzünde binlerce milyonlarca bekleyen yiğit seni gözlemekte yolunu açmak için savaş vermekte açmakta yolunu birer birer. Bükülmez bileğin hiçbir zalime karşı hep diktir başın da bileğinde zulme karşı, gittiğin her yerde dalgalandır Al Bayrağını görsün dünya senin ne kadar asil olduğunu yoluna çıkacak olan her gücü geçmeye vardır gücün yolun hak yoludur açık ola yolun yiğidim. Nasıl sözlerimi bitireceğim bilemiyorum ama yine bir Mehmet Akif ERSOY şairimizin son satırlarıyla bende son vereyim.
Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım.
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.
Sen Türk askeri olarak hürsün hür olarak kalacaksın, sana engel olmaya sana zincir vurmaya çalışanlara sen zincirin en kralını takasın ki tüm dünya artık senin gücünü küçümsemeye dahi kalkışamayacak sınırlar yeri gelecek aşılacak aştığın sınırlara da Bayrağımızı dikmeye devam edeceksin Al bayrağım daha da huzurlu dalgalansın diye Yırtacaksın dağları taşları sığamayacaksın sınırlarına taşacaksın TÜRKÜN BAYRAĞINI HER KARIŞ TOPRAKDA DALGALANDIRACAKSIN .
ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN…BİZLER SİZLERİN HEP DESTEKÇİSİ OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ…VARLIĞINIZ DAİM OLSUN MUHAMMEDİN ORDUSUNUZ GÜZİDE NEFERLERİ…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.