- 529 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
GERMANY AND TURKEY
Efendim belki kulağınızdan kaçmıştır diye kulağımızın delik olduğu , duymadan edemediğimiz bir iki hatırlatmayı hatırlatmadan edemedim. Devrik cümle oldu ama olsun. Devrik kral ya da devrik lider olmaktansa devrik yazan yazar olalım.
Efendim bir fenerdir kararttı kaç gündür gündemimizi. Deniz feneri diye diye içimizi karrarttı bu fener. Fener adamın içini karartır mı? kararttı işte. Sanki medya daha önce şereflimiydi? de acaba Tayyip bey patlamak için son ana kadar bekledi ? Fener daha önce kirlenmemiş gibi neden Ergenekon meselesinde finale yaklaşırken kudurdu Doğan grubu? Menfaatler çatışınca herkes değişiyor ve içindeki kişiliği ortaya çıkarıyor.
Ne deniz feneri ne de Zahit AKMAN meselesi. Sanki iş başka gibi biraz. Nasıl derseniz size bir isim vereyim. Emniyette eski istihbaratçı olan Bülent ORAKOĞLU var bilirsiniz. Ben çok dikkat ederim o adamın konuşmalarına. Geçenlerde bir demeç verdi bir ortamda. Dedi ki ; ’ Ergenekon yani gladyo dünyada sadece Almanya ve Türkiye de tam olarak çözülemedi ’ cümleyi iyi okudunuz değil mi? Yani adı geçen iki ülkede hala sisteme müdahiller demek istedi. Üçüncü bir ülke ismi vermedi. Peki fener lamba muhabbetleri yüzünden kaç gündür Alman yargıçları bize akıl vermiyor mu? Alman yargısı bizi yargılamadı mı deniz feneri suretinde kaç gündür? Bizim iç işlerimize bir müdahale söz konusu değil mi? Adam kalkıp ’ Tayyip bey para almış ’ dese işi araştırmadan kapatmaya bile kalkacaktık AKP yi. Yalan mı?
Peki sıkı durun o zaman. Yenişafak tan İbrahim KARAGÜL geçtiğimiz günlerde bir makale yazmıştı. Bu makale Bülent bey in açıklamasıyla birleşince içimiz daraldı bir anda. Şöyle demişti KARAGÜL ’ Aslında bu Alman derin devletinin bizim iç dengelerimize bir müdahalesidir. ’ Şimdi anladınız değil mi?
Yani aslında masum insanların hakkını kolluyor gibi yapan bir çetrefilli durum var işin içinde. Adını yukarda saydığım iki isim gerçekten sözlerine itibar edilir kişiler. İkisinin açıklamasını birleştirip analiz yapmak bize düştü ve gene neler çıktı ortaya. Siz okuyup düşünün. Kafanıza yatmayan yerini söyleyin tartışalım.
Kısa yazdık ki herkes okusun. Selamlar.
YORUMLAR
Eee Doğan medyanın yani, Kanal D Star TV CNN Türk kanallarının %25 inin Alman Axe Springer firmasına 375 milyon avroya satılmış olmasının etkisini gözardı ı edeceğiz yani:)
Almanlarla sıkı ortak Doğan gurubu..
Satış sonrası CNN frekans hakkını Aydın doğan başka bir anlaşması gereği TNT ye devretmek durumunda kalınca,frekanssız kalan CNN için RTÜK kapılarını aşındırmaya başlamıştı..
Almanlara sorunsuz satış için söz mü verdi, Rtükten nasılsa frekans iznini alırım mı dedi nedendir bilinmez,Doğan'n Alman ortağına mahcup olduğunu düşünmek gerekiyor bu durumda.
Eh rtük, eh Zahid Akman ben seni ne yapayım:))
Böyle mi dedi bilemiyorum ama hep beraber cici,şirin bir süreç yaşadık:)
Doğan gurubunun ergenekona yaklaşımı malum..
Görmedim, duymadım, bilmiyorum..:)
CHP nin çankaya belediyesi eliyle Balbay üzerinden CUmhuriyetgazetesini yemlemesini, Kanaltürk üzerinden Tuncay Özkanı yemlemesini de aklınızın bir kenarına not ettiyseniz,işbankası CHP ,İŞ bankası Doğan medya,PO ilişkilerini de ekleyin münasip bir yere:)
yakın tarihteki birbirinden farklı süreçleri birbirine bağlayabilirsiniz..
Efendim vurgun var evet haklısınız. Ama bunun küreselleşmeyle alakası ne ? Küreselleşmeyi yuvarlak bir şekilden ibaretleşmek olarak algılıyorsanız evet dünyanın şekli yuvarlak ve yuvarlak şekil bize başka şeylerde anımsatıyor. Hani alem yuvarlak olmuş gibilerinden .SElamlar.
DÜNYA KÜRESSELLEŞTİ.....
BİR VURGUN VAR...
O TESBİT EDİLMİŞ....