- 654 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yan dünya
Yan dünya
Yıkıl, darmadağın ol...
Küllerini evrenin her bir zerresine savur... artik gerek yok nefes almaya...
Demek oyuncak bebeklerini sevmesin kızlar öyle mi?
Kaç yaşında büyümüş oluyor kızlar?
Nüfusun reşit saydığı 18 mi, 20 , 30,40,50... ya da eski zamanın 14 yaşı mı?
Degil ben soyleyeyim...
0-6 yaş!
Evet artık kız çocuklarının HİS yaşı, doğduğu ilk günden hesaplanıyor...
Neymiş efendim mini etek giymişti... giymeseydi tecavüze uğramazdı.
Ama tesettürün altında nasıl bi merak uyandırıyorsun haberin var mı? O yuzden tecavüz edildi...
Üvey baba ya da annesi kanser hastası olduğu için kızıyla birlikte olan ÖZ baba..
Ha bi de kardeş var...
yolda ki sarhoş it, kopuklar sonra din adı altında hurafe meraklıları (dürüstleri tenzih ederim)...
Akli dengesi yerinde degildi denilenleri de unutmayalım...
Işte bu sapıklar Allah’ın yeryüzü meleklerine kıyıyorlar!... hemde isteye bile...
Akıl mı? Yok kalmadı... düşüncelerimle dondu... minicik, henüz yeni konuşmaya çalışan bir kız... deliriyorum galiba...
Tecavüz ve minik çocuk!... yahu olmuyor...
Ey anne ve babalar size sesleniyorum!
Benim cümlelerim tıkandı. Siz söyleyin. Ben ne yazsam ki icim rahatlasın?
Icimden haykırıyorum... neden? Nasıl? Niye?
Yazamıyorum..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.