- 538 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Son Birkac Gunum
Birkac gun izinliydim ben. Evde dinlenebilirdim, ufacik bir operasyon gecirmistim ama diyorum ki simdi iyiki yormusum kendimi. Hayatimin unutulmaz birkac gunlerinden biriydi. Kafamdan plan yapmistim, akvaryuma bile gidecektim fakat yine evdeki hesap carsiya uymayip TUGda yildizlari teleskopla izlemeyi tercih ettim. Bir aparatla izlemek istiyoesaniz teleskop almayin, TUGdaki muhendisler de boyle dedi. Durbunu tavsiye ettiler. Gozlerimiz once Apollo’ya ardindan gokyuzunun gozlenebilen en parlak yildizi Sirius’a cevrildi. Isik kirliligi gercekten cok vardi, bu yuzden Andromeda’yi goremedik fakat haba sansima acikti, yildizlar ciplak gozle de goz kirpiyordu bize. Bu arada uygulama olarak Google Sky View’i indirebilirsiniz cebe. Unutulmaz bir gundu. Ilk once Kok Hucre bolumunu ziyaret ettim. Elektronige ve Biyomede de baktim ama konumuz bu degil.
Bugun Antgiad ve Musiad’a uye olmak icin ciktim yola. Donuste bir Avmye dustu yolum ve sansima Yuksek Sadakat o guzelim sarkilariyla eslik etti gunume. Hic hesapta yokken konsere denk geldim. Birborinden şık hanimlar, beyler... Herkes tarzdi bugun. Bence ben de fena degilim 😃 Velasil kelam daha anlattigim bir cok seyle cok guzel bir tatil oldu. Yorgun ama dinlenmis, ruhen...
Bir de dun bize TUGda rehberlik eden muhendisin Kara Delik aciklamalarini dinlerken aklima Bermuda Seytan Ucgeninin gelip ruyama konu olmasi apayri bir konu.
Benden simdilik bu kadar. Yazdiklarimi ileride okuyup aaa evet boyle seyler de yasamistim dogru deyip anilar diyarinda yasatmak istedigim icin yaziyorum biraz da. Tesekkurler hepinize. ✌
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.