SEVGİ ÜSTÜNE
SEVGİ ÜSTÜNE Acı her zaman acıdır.
Bu gün doğanlar ,yarının ölümlüsü olmaya hak kazanmıştır.
Kim bilir ne zaman ,nerde ve nasıl öleceğimizi.
O yüzden sevgi ve hoş görü diyorum.
Ne çok şeylere dert ediyoruz.Ne çok şeyler bizi bizden alıyor, nelere kafa tutuyoruz, nasıl yaşıyoruz.Kirleniyoruz !....Hemde vicdanımızda çöl fırtınaları nöbet bekliyor artık.
Yetimiz çünkü; Peygamber sevgisini dünya sevgisine tercih ediyoruz.Gafletdeyiz zira , ölmeyecek gibi yaşıyoruz.
İnsan doymayan bir varlıktır.Nefsini dizginlemek yerine, bir çok şeylere sahip olmak ,dört dörtlük yaşamak istiyor.
Evler,yatlar ,katlar, birbirimizi yıkıp geçiyoruz.
Olmadı makam için en güzel dostlarımıza ,kapı gösteriyoruz.Kuluz ama, kula kulluk yapıyoruz ve en kötüsü de başkalarının acısı , başkalarının fakirliği artık bizi etkilemiyor.
Elbette Allah’ ın verdiği nimetlerin den faydalanacağız ama ,insanlığımızı bir torbaya koyup, bir kiprit çakarak değil......
Hislerimizin komutanı biziz ve ruhumuza hoş gelen şeyler ancak bizi mutlu eder ve sevgi bağlarımızı güçlendirir.
İnsanlığımızı bir torbada bir kibrit ile yakmak kolay ama ,sevgiden bahsetmek çok zor.
Uğruna her şeylerimizi verdiğimiz hayat ,ruhumuzu ne kadar sarıyor acaba?
Kaç saatimiz den çok eminiz ya da kaç yılımız daha nefesimize tabî olacak bilemeyiz.
Hangimiz Azrail’ in gelişine kucak açar ? Tabiki hiç kimse!....
Giden çok ,dönen yok! Plan yapmak ne kadar doğru veya yaptığımız planların hangisi bize ölümü UNUTTURUR bilinmez.
Sevgi ve hoş görünün budaklarında bir dua olmak dileği ile diyorum ki;
SEVMEK GÜVENMEKTİR
SEVMEK ALIN TERİ VE EMEKTİR.
SEVMEK RUHUN KALBE VEREBİLECEĞİ EN GÜZEL İBADETTİR.
ZEHRA🐞YÜCEL(14.2.2018)ÇARŞAMBA