- 888 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
• Salahiyetli tavsiye ab-ı hayat gerçeği
Türk milliyetçilerinin, fikri çalışmalarına ağırlık vermesi gerektiğini hatırlatarak, dudak büküp/ağız çabalatarak terennüm ediyorum ve şöyle kalem-e alıyorum!
Tarihin tarifini ortaya koyarcasına, geçmişten, günümüze doğru, Türk milliyetçiliği fikir sistemi ile ilgili oldukça verimli çalışmalara şahidiz. Bugün ki bilgi birikimimizi, bildiğimizi, geçmişten gelen/bırakılan eserlere ve fikrin aksakallarına borçlu olduğumuzu bilelim.
Lâkin bilinçli ya da bilinçsiz yanlış yapanları iyi değerlendirmek icap eder. Yakın tarihimizi değerlendirirken görüyorsunuz ki, farklı farlı konuşanlar var. Aslına rücü etmiş iblisler göz ardı edilmemelidir. Yani, meziyetine baktığımız şahısların niyetine de değinmemiz gerekir. Yazıyorsak eğer yazdıklarımızın, savunduğumuz ideallerin ruhunu yansıtması da gerekir ki, okuyan aradığını bulmalı.
Bir meseleyi öğrenirken
hakkını vererek öğrenmek gerek
bir galat’a dikkat etmek lazım gelir
bir de galat’ı kullanan gavat’a
Türk milleti olarak, tarih boyu büyük ihanetler yaşadık ve bu ihanetler olanca hızıyla devam etmektedir. Damarlarımızdaki asil kan ve gönüllerimizde var olan imânlarımızdan aldığımız kudretle Türk milliyetçileri olarak bu zorluklarında üstesinden geleceğiz.
Unutmayalım ki, vurulurken bir hoyratın elinde yüreğimiz, gözbebeğimizde yarınlarımız donar. Netice, yeni bir yapıyı köklü bir şekilde ortaya koyabilecek salahiyettedir ki, yükselmede de rekor Türk milliyetçilerindedir.
Tanrı Tealâ, Türk’ü korusun ve yaşatsın!
YORUMLAR
Gümüşhanlı
velâkin iyimser olmak imanımızın gereğidir düşüncesiyle
evet Tanrı Türk'e yâr olsun.