- 596 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YOKLUĞUNDA
BÖLÜM 1
- Seni Sevmek-
Yine yoksun ,yine sensizim,nefessizim,huzur yok sensiz bana yokluğun bana derin bir keder,seni sevmek bir o kadar güzelken,sensiz seni sevmek tarifsiz,sen hayatım,ilk değil ama son aşkım olacaksın,nefes aldığım sürece seni seveceğim,hatta ölünce bile !
Seni sevmek sürekli bir deniz mavisini izlemektir benim için. Seni sevmek sonsuz bir ferahlık bir serinlik yaşamaktır. Sen varken en kötü olgu bile şirin gözükür. Sen benim vazgeçilmezim,sen benim nefesim , huzurum , kara sevdamsın.
21 yıl önceydi? Onu Istanbul a gittiğim ilk yalnız kaldığım ailemden ayrıldığım ilk gün görmüştüm. Öyle mağrur,öyle sakin,öyle kederli görünüyordu. Kederi beni çekmişti. Hüzünlü bakışları,uzaklara dalması ilk dikkatimi çekmişti.
Istanbul da öğrenci olmuştum. Ancak kalacak yerim yani yurt kaydım olmamıştı. Benden daha önce gelen hemşeri arkadaşlarımın evine geçici olarak gittim. Onlar agbim yaşlarında idiler. Sevinerek gittim özgür olmanın rahatlığı ile . Annem ve teyzemi otobüse bildirdiğimiz de sadece mutlu idim . Artık kendi kendime idim. Eve döndük agbim yaşında ki dostumla. Salona oturduk. Birden içerden biri geldi. Rahatsız oldum senden ,kimdi bu ? yabancı buldum seni .Sonra dostum açıklama yapti ,senin yabancı olmadığını ve güvenebileceğimi ve senin arkadaşımız olduğunu söyledi. İçimde ki o rahatsızlığı hala hatırlarım. Tamam dedim ve az da olsa rahatladım. Akşam alışamamız için sinemaya gittik . Ilk günümüz ayni günde olmuştu, koca şehir ikimize aynı anda merhaba demişti . Ilk sinema Braveheart yani Cesur Yürek idi ,inanılmaz bir filmdi. Senden sonra o filmi tam 11 kere izledim. Ertesi gün ayrıldın sen.İlerleyen zamanlarda görecektim seni.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.